رئیس پلیس پایتخت:

پلیس در مبارزه با مفسدین اقتصادی جدی است/ با مروجین بی بند و باری مقابله می‌شود/ فحش می خوریم، کتک می خوریم اما کوتاه نمی آییم

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۴۹۹۸
پلیس در مبارزه با مفسدین اقتصادی جدی است/ با مروجین بی بند و باری مقابله می‌شود/ فحش می خوریم، کتک می خوریم اما کوتاه نمی آییم
همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور سردار حسین رحیمی در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: پلیس طلایه دار اجرای امر به معروف است و در مقابل دشمنان که امروز نمی خواهند امر به معروف انجام شود ایستاده است. به همان سختی که با مجرمین و قاچاقچیان و مفسیدن اقتصادی برخورد می کنیم، در کنار این موارد با افرادی که به دنبال حیازدایی و ترویج بی بند و باری هستند مقابله خوایم کرد.

او افزود: در این راستا اسیر جوسازی ها نخواهیم شد. امروز دستگاه قضایی حامی نیروی انتظامی است و رئیس قوه قضائیه نیز دستور داده است که قوه قضائیه باید حامی نیروی انتظامی باشد. ما از مبارزه با هیچ ناامنی کوتاه نمی آییم. همانگونه که با بی بند و باری مقابله می کنیم با سارقین و مفسدین اقتصادی نیز برخورد می کنیم.

سردار رحیمی اظهار کرد: تمام کارهایی که پلیس انجام می دهد امر به معروف و نهی از منکر است. چه کسی گفته که ما یک بعدی هستیم و تک بعدی به مسئله امنیت نگاه می کنیم. همین دادگاه‌هایی که می بینید از این جمله است به عنوان مثال همین آخرین پرونده ای که متهمش در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل شد که از مفسدین بزرگ اقتصادی است با تلاش های نیروی انتظامی صورت گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بخش امنیت اخلاقی ما اقداماتمان را با قدرت پیگیری می کنیم. در یک سال اخیر ما در سه بخش امنیت اخلاقی آشکار، لایه های فساد پنهان و امنیت اخلاقی در فضای مجازی اقدامات خود را انجام دادیم که با کار عملی و برنامه ریزی انجام شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: اجازه نمی دهیم که خون شهید قاسم سلیمانی با رشد و نمو چهار انگل در جامعه از بین برود. عزیزترین و بهترین جوانان ما در دفاع از  حرم و حریم و امنیت مردم جان خود را از دست دادند و ما حافظ خون آنان هستیم.

سردار رحیمی اذعان کرد: دشمنان به همان میزان که برای مشکلات اقتصادی و ناامنی در کشور تلاش می کنند به همان میزان هم به دنبال ترویج فرهنگ بی بند و باری هستند اما ما هم از مسیرمان کوتاه نمی‌آییم.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان گفت: در این راه فحش می خوریم، کتک می خوریم و تهمت ها را می‌پذیریم اما کوتاه نمی آییم، همان گونه که امام حسین (ع) در این راه با خانواده اش به میدان رفت و تمام سختی ها را پذیرفت. ما ملت شهادتیم من می دانم که چه برخوردی با ماموران زن امنیت اخلاقی و همین طور همکاران آقا می شود و چه توهین های زیادی می شود حتی به آن کارمندی که در پشت درب ورودی نشسته است. ما کوتاه نمی آییم و در تمام ابعاد امنیت را تامین خواهیم کرد. حفظ ارزش‌های اسلامی امروز اولویت ما است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز