آخرین وضعیت انتخابات سمن ها در استان ایلام

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۷:۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۵۹۱۸
آخرین وضعیت انتخابات سمن ها در استان ایلام
پروین یاسینی یکتا گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاندیداهای استان ما این است که به استان‌های اطراف مانند کردستان، سنندج، کرمانشاه سفر کنند تا هم خودشان را معرفی کنند هم اینکه به جوانان این مناطق کمک رسانی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پروین یاسینی یکتا، رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به انتخابات پیش رو سمن ها گفت: قرار بود دوماه گذشته انتخابات مجمع ملی جوانان برگزار شود اما به دلیل ادامه دار شدن فعالیت مجمع ملی دور قبل و به اجرا درآمدن اخذ شناسه ملی به تعویق افتاد.

او افزود: جدا از عامل فوق، شیوع ویروس کرونا در کشور یکی دیگر از عواملی بود که باعث شد انتخابات مجمع ملی به تعویق بیفتد به همین دلیل برنامه‌های انتخاباتی استان ما هم کنسل شد و فعلا تا اعلام زمان برگزاری انتخابات منتظر می‌مانیم.

یاسینی درمورد برنامه‌های استان ایلام برای انتخابات تصریح کرد: چون در مجمع استانی 9 نفر بودیم، 2 نفر را به عنوان کاندید معرفی کردیم.

رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ایلام با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاندیداهای استان ما این است که به استان‌های اطراف مانند کردستان، سنندج، کرمانشاه سفر کنند تا هم خودشان را معرفی کرده هم اینکه به جوانان این مناطق کمک رسانی کنند درواقع سفرهای تبلیغاتی با این دو هدف قرار است، انجام شود.

یاسینی افزود: ارتباط با سایر مجامع و سمن‌های جوانان از دیگر برنامه‌هایی است که در این سفرها انجام می‌شود و حتی در برنامه خود مناظره بین استانی برگزار کنیم تا درمورد مسائل و موضوعات مبتلابه جوانان بحث شود.

//انتهای پیام: 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز