رئیس پلیس پایتخت:

ترافیک شهر تهران اژدهای هشت سر است/ هزاران مورد تذکر برای رعایت پروتکل های بهداشتی طی روزهای اخیر / جرائم خودرویی برای مقابله با کرونا در مسیرهای درون شهری و برون شهری جدی تر اعمال می شود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۶۱۴۶
ترافیک شهر تهران اژدهای هشت سر است/ هزاران مورد تذکر برای رعایت پروتکل های بهداشتی طی روزهای اخیر / جرائم خودرویی برای مقابله با کرونا در مسیرهای درون شهری و برون شهری جدی تر اعمال می شود
مراسم تقدیر و تکریم از برترین ها و بازنشستگان پلیس راهور فاتب با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم تقدیر و تکریم از برترین ها و بازنشستگان پلیس راهور فاتب گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که روز گذشته صادر شد بر جان ما نشست و ایشان با قلم شیوای خود رضایتشان را از نیروی انتظامی بیان کردند.

او افزود: نباید از تریبون ها سواستفاده کرد. نباید اختلافات شخصی را به پشت تریبون ها آورد. ارزش انسان به بینش و عملش است.

سردار رحیمی تصریح کرد: باید نگاه عافیت طلبی را کنار گذاشت. پلیس باید آماده شهادت و جنگیدن باشد. مدیریت ترافیک شهر تهران شوخی نیست. ترافیک شهر تهران اژدهای هشت سر است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: راهنمایی و رانندگی همواره خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهد. امروز نیز ما از کسانی که 30 سال در این عرصه زحمت کشیده اند تقدیر خواهیم کرد.

او ادامه داد: رسیدگی به پرسنل دغدغه ما است. آموزش و توانمندسازی پرسنل نیز اولویت ما است تا با انگیزه و هوشیار به خدمت بپردازند. نیروی انتظامی بیشترین تنوع ماموریت را دارد و این کار را سخت خواهد کرد. امروز اگر روحیه خدمت به مردم و جهاد و شهادت طلبی وجود نداشته باشد، خدمت در این لباس سخت خواهد شد. پرسنل نیروی انتظامی امروز آرامش خود را فدای مردم می کنند. لباس نیروی انتظامی لباس ایثارگری است.

سردار رحیمی در خصوص برخورد با شهروندانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: امروز کشور به شدت درگیر کرونا شده است. این ویروس منحوس تمامی کشورها را درگیر خود کرده و از همان ابتدا ما در کنار مدافعان سلامت بودیم و در بخش های مختلف ماموریت  به ما ابلاغ شده است تا رعایت پروتکل ها را بررسی کنیم. تمامی پلیس های تخصصی ما پای کار هستند. هزاران مورد تذکر در روزهای اخیر داده شده و 10 هزار ماسک نیز توزیع شده است.

او افزود: از مرحله تذکر، ارشاد و اخطار گذشتیم و وارد ماموریت اعمال قانون شده ایم. آمارها نگران کننده است و از مردم درخواست می کنیم تا به ما در این عرصه کمک کنند. هیچ کاری به نتیجه نخواهد رسید مگر اینکه مردم همراهی کنند. پلیس مترو از ورود کلیه شهروندان بدون ماسک جلوگیری می کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس اماکن نیز با متصدیانی که پروتکل های بهداشتی را در فروشگاه های خود رعایت نکنند برخورد می کند و تعدادی مغازه نیز در همین راستا پلمب شده است.

سردار رحیمی افزود: به زودی جرائم خودرویی در مسیرهای درون و برون شهری نیز جدی تر می شود تا بتوانیم مانع شیوع این بیماری شویم.

رئیس پلیس پایتخت اذعان کرد: نیروهای راهنمایی و رانندگی وظیفه بسیار سخت تری دارند. در روزهای تعطیل که همه در حال استراحت و تفریح هستند، وظیفه این نیروها سخت تر است و تا صبح برای روان سازی ترافیک تلاش می کنند. زندگی پرسنل نیروی انتظامی پر از دوندگی و تلاش و مجاهدت است.  امروز نیروهای مرزبانی و سایر پرسنل نیز وظایف سختی دارند. نیروهای مرزبانی روزهای بسیار زیاد هیچ چیز جز کوه و بیابان نمی بینند و سخت ترین وظایف را انجام می دهند.

او ادامه داد: سردار سلیمانی با آن جایگاه در دل آتش داعش و دشمنان جنگید. داعشی که ارتش عراق را کنار زد و تا پشت دروازه های بغداد رسید اما سردار سلیمانی با مجاهدت در مقابل آن ها ایستاد. ما نیز باید برای مردم جانفشانی کنیم. پلیس باید امروز مقابل هر شخصی که به مال و ناموس مردم چنگ می اندازد بایستد.

سردار رحیمی در پایان تاکید کرد: باید به وظیفه خود عمل کنیم و از حقوق مردم دفاع کنیم. در راستای خدمت کردن هر کجا بگویند ما می رویم. همه پلیس در خدمت انقلاب اسلامی است. راهنمایی و رانندگی هم جایگاه ارزشمندی دارد و با تمام توان خدمت می کند و در سخت ترین شرایط آب و هوایی به مردم خدمت می کنند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز