سارق معروف محله نامجو تهران یک زن بود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۶۵۵۲
سارق معروف محله نامجو تهران یک زن بود
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری زن سارق سابقه دار که با بی هوش کردن 15 تن از مراجعه کنندگان به بیمارستان ، اموالشان را سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" گفت : بیست و پنجم تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر وقوع یک فقره سرقت به روش بیهوشی در بیمارستان امام حسین علیه السلام به کلانتری 106 نامجو اعلام شد و با حضور ماموران گشت کلانتری مال باخته که یک خانم میانسال بود اظهار کرد، در حیاط بیمارستان امام حسین(ع) نشسته بودم که خانمی آبمیوه ای را تعارف کرد که پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و پس از هوشیاری متوجه شدم طلاجاتم به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان سرقت شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی بیان داشت : با ارجاع  پرونده، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم از محل سرقت بازدید و با پایش تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویری از چهره سارق بدست بیاورند که با بررسی سوابق و سرنخ پرونده های مشابه هویت سارق سمیه 38 ساله شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی را در حوالی پل سید خندان شناسایی و با هماهنگی دادیار دادسرای ناحیه 34 تهران دهم مهر ماه موفق شدند وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند .

او توضیح داد: با انتقال سمیه به پلیس آگاهی وی معترف شد،  پس از آزادی از زندان برای تامین هزینه های زندگی تصمیم به سرقت به همان شیوه سابقم گرفتم و با حضور در بیمارستانها و مراکز درمانی سوژه های خود را از مراجعان به بیمارستان انتخاب و زیر نظر گرفته و با طرح دوستی و جلب اعتماد آنان  با تعارف آب میوه آن را مسموم می کردم و سپس طلاجات شاکیان را سرقت و از محل متواری می شدم .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : متهم به 15 فقره سرقت از خانم ها به روش بیهوشی اعتراف و تا کنون 5 تن از شاکیان شناسایی شده اند و متهم با صدور قرار 3میلیارد ریالی از سوی مرجع قضائی برای شناسایی سایر مال باختگان در اختیار این پایگاه قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز