سرما تا شنبه ماندگار است/ تداوم بارش باران در برخی مناطق

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۶۷۰۰
سرما تا شنبه ماندگار است/ تداوم بارش باران در برخی مناطق
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران طی امروز و فردا در برخی مناطق کشور از ماندگاری توده هوای نسبتا سرد تا شنبه آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و فردا جمعه در ارتفاعات خراسان شمالی بارش پراکنده باران پیش بینی شده است. در مدت یاد شده در سایر مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود.

 طی این مدت و به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش یاید.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی توده هوای به نسبت سرد تا روز شنبه روی شمال شرق کشور مستقر بوده و از روز یکشنبه دمای هوا در این منطقه 4 تا 6 درجه افزایش می‌یابد.  طی سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های کرمان و هرمزگان در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم، آسمان تهران طی 5 روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در برخی ساعات پیش بینی شده است. حداکثر دمای امروز پایتخت 23 درجه پیش بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز