سخنگوی مجمع ملی جوانان:

مجمع عمومی فوق العاده ۵ آبان ماه برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۷۲۰۳
مجمع عمومی فوق العاده ۵ آبان ماه برگزار می‌شود
علی یزدان پناه احمدآبادی از برگزاری مجمع عمومی به صورت فوق العاده در تاریخ ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ برای تصویب اصلاحات اساسنامه این مجمع خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی یزدان پناه احمدآبادی، سخنگوی مجمع ملی جوانان کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا درخصوص نحوه برگزاری این جلسه گفت: از آنجایی که امکان نشست مجمع عمومی هیات نمایندگان در شرایط شیوع ویروس کرونا وجود ندارد، این نشست به صورت مجازی و رای الکترونیک برگزار می‌شود.

او افزود: اساسنامه با ارائه پیشنهادات از مجامع استانی و بررسی موارد قانونی به وزارت کشور ارسال شده است و تصویب یا رد اصلاحات اساسنامه روز دوشنبه ۵ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

یزدان پناه تصریح کرد: اساسنامه نهایی امروز در سامانه ارسال می‌شود و ما تا قبل از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، خواستار مطالعه آن توسط هیات نمایندگان و اعضای دارای حق رای هستیم.

سخنگوی مجمع ملی جوانان گفت: برای اعضای دارای حق رای، لینک ورود پیامک خواهد شد تا با ورود به سامانه بتوانند رای خود را وارد کنند.

یزدان پناه در پایان با تقدیر از حمایت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بسترسازی و همکاری در برگزاری انتخابات الکترونیک اظهار کرد: از هیات نمایندگان مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور می‌خواهیم که در این فرآیند همکاری و مشارکت حداکثری داشته باشند.

// انتهای پیام: ۵

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز