معان عملیات فاتب:

تهران ۳۱ نقطه حاشیه نشین دارد/ ۲۰ میلیون تردد روزانه در تهران صورت می‌گیرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۷۲۹۰
تهران ۳۱ نقطه حاشیه نشین دارد/ ۲۰ میلیون تردد روزانه در تهران صورت می‌گیرد
همایش امنیت، سلامت و ایمنی با حضور سردار حسین رحیمی در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار پرویز یعقوبی، معاون عملیات فاتب، در همایش امنیت، سلامت و ایمنی گفت: تهران 20 میلیون تردد روزانه و شرایط ویژه خود را دارد. 31 نقطه حاشیه نشین در تهران وجود دارد و تمامی این موارد سبب شده است تا اداره تهران کار سختی باشد.

او افزود: اگر سایر دستگاه های امدادی در کنار پلیس نباشند کار به مراتب سخت می شود. 17 هزار عملیات مشترک در 6 ماه گذشته در تهران رقم خورد. پلیس پای ثابت تمامی این ماموریت بوده است و بعد از پلیس، اورژانس و آتش نشانی بیشترین فعالیت را داشته اند.

سردار یعقوبی تصریح کرد: تهران 13 میلیون جمعیت، چهار میلیون خودرو و 3 میلیون موتورسوار دارد. حجم عظیم ترددها در تمامی حوزه ها و این آمارها کار سخت تمامی دستگاه ها را نشان می دهد. فقط همکاری کامل دستگاه ها است که غلبه بر این ماموریت های سخت را ممکن می سازد. در تهران سالانه 20 مناسبت ملی برگزار می شود که از همه شهرها به تهران می آیند و این خود نیز نیاز به همکاری گسترده تمامی دستگاه ها دارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ارتباط بیسیمی و تلفنی میان تمام دستگاه های امدادی وجود دارد اما نیاز است تا با یک سیستم هدفمند این ارتباط و همکاری بیشتر شود.

//انتهای پیام: ۵

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز