سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

آتش سوزی در خیابان ولیعصر (عج) /تعداد مصدومین مشخص شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۳۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۸۵۴۲
آتش سوزی در خیابان ولیعصر (عج) /تعداد مصدومین مشخص شد
جلال ملکی از آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه قدیمی واقع در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام جزئیات این حادثه گفت: ساعت 22:31 امشب، یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در ابتدای خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان مختاری، کوچه کرمانی به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله 3 ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: نخستین ایستگاه آتش نشانان در مدت زمان 2 دقیقه به محله حادثه رسید و مشاهده کردند در یک ساختمان قدیمی سه طبقه که هر طبقه به عنوان انبار استفاده می شده، آتش سوزی رخ داده است.

او افزود: طبقه اول انباری برای سوپرمارکت، طبقه دوم و سوم هم به عنوان کارگاه کفاشی استفاده مورد استفاده قرار می گرفته است. 

ملکی عنوان کرد: در داخل حیاط هم یک انباری کوچک وجود داشت که با سقف شیروانی درست شده بود که در آن هم مقداری جنس و لوازم وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: زمانی که نیروها به محل رسیدند همین انبار و سه طبقه دچار آتش سوزی شده بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در طبقات آخر کسانی گرفتار شدند.

او افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش خودشان را به طبقه آخر رساندند و موفق شدند یک آقا و پسر نوجوان را خارج کنند که در همان کارگاه مشغول به کار بودند.

ملکی گفت: هر دونفر دچار مصدومیت شده بودند و وضعیت آقای جوان وخیم تر بود اما هر دو نفر تحویل اورژانس داده شدند تا به مراکز درمانی منتقل شوند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: خوشبختانه با عملیات به موقع آتش نشانان از سرایت  آتش به ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

ملکی گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده اما آتش نشانان مشغول تخلیه دود و ایمن سازی هستند و تا دقایقی دیگر محل حادثه را ترک میکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز