عملیات حساس و نفس گیر یگان های تکاوری در حوالی مرز/تبادل سنگین آتش به مدت یک ساعت

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۷۹۱۲۱
عملیات حساس و نفس گیر یگان های تکاوری در حوالی مرز/تبادل سنگین آتش به مدت یک ساعت
تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق ، یک تن و 634 کیلو مواد افیونی کشف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان "خاش" به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق صعب العبور شهرستان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان ایرانشهر  اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود، ضمن به آتش کشیدن خودروها با استفاده از کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه یک تن و 634 کیلو  تریاک و سوخته تریاک شامل یک تن و 16 کیلو سوخته تریاک و 618 کیلو تریاک را به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز