رئیس پلیس پایتخت:

۴۰۰ نفر از زنان معتاد متجاهر جمع آوری شدند/جمع آوری ۲۷۵ معتاد زخم باز

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۲۳:۵۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۹۳۹۴
۴۰۰ نفر از زنان معتاد متجاهر جمع آوری شدند/جمع آوری ۲۷۵ معتاد زخم باز
سردار حسین رحیمی گفت: 400 نفر از زنان معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری شدند و به علت اینکه ظرفیت موجود پر شده است، درخواست ظرفیت جدید کرده ایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طبق آمار اعلام شده از سوی نهادهای رسمی کشور، تعداد زنان معتاد متجاهر در تهران رقمی بین 800 تا 1000 نفر است که برای نگهداری تمام آن ها و انجام اقدامات درمانی بر روی آن ها هنوز به اندازه کافی ظرفیت ایجاد نشده است. اقدامی که علاوه بر کمبود فضاهای نگهداری، معضلاتی همچون کرونا نیز برای آن سختی هایی ایجاد کرده است. در این میان  امروز به نظر می رسد عملیات جمع آوری این زنان با خللی مواجه شده است.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: 400 نفر از زنان معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری شدند و به علت اینکه ظرفیت موجود پر شده است، درخواست ظرفیت جدید کرده ایم.

او افزود: آن ظرفیتی که در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است به صورت کامل پر شده است و باید ظرفیت جدید در اختیار ما قرار گیرد تا این طرح ادامه پیدا کند. 275 نفر از معتادین دارای بیماری واگیردار و دارای زخم باز نیز در هفته اخیر از سطح شهر تهران جمع آوری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این 275 نفر وارد پروسه شده اند و به مراکز بازپروری تحویل داده شده اند. طرح جمع آوری معتادین متجاهر ادامه دارد و هر زمان که برای ما ظرفیت ایجاد شود، افراد باقی مانده را نیز به این مراکز هدایت خواهیم کرد. 

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان افزود: نیروی انتظامی در این عرصه حضور دارد و هیچگاه این طرح را تعطیل نکرده است.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز