نمکی در نشست با جمعی از هنرمندان، جانبازان و ایثارگران:

هرگز سوار قطار سیاست نشدم/ اهدای تندیس شهید دریاقلی سورانی به وزیر بهداشت

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۹۷۸۴
هرگز سوار قطار سیاست نشدم/ اهدای تندیس شهید دریاقلی سورانی به وزیر بهداشت
سعید نمکی گفت: من هرگز سوار قطار سیاست نشدم و خودم را به هیچ قطب قدرتی پیوند نزدم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با جمعی از هنرمندان، جانبازان و ایثارگران به مناسبت حماسه ۹ آبان گفت:  هنر زبان گفت و گوی عاشقی است، گروهی از هنرمندان در برج‌ها می نشینند و گروهی مانند پرویز پرستویی کنار مردم هستند، من از روز نخست کودکی تنها بودم و شاید خداوند مرا برای روزهای سخت آفریده باشد.

او افزود: ما با سیلاب های سنگین در ۲۶ استان در نوروز امسال مواجه بودیم و این افتخار کسب شد که با وجود لاشه های گاومیش ها در سیلاب ها یک اپیدمی در ایران ثبت نشد و وقتی دانشجویان ایرانی را از ووهان بازگرداندیم نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت که ایران توانست سیلاب ها را بدون یک مورد اپیدمی کنترل کند و در مبارزه با کرونا هم موفق خواهد بود.

نمکی تصریح کرد: سیاست و درگیری در نگاه های سیاسی موضوعی بود که مطرح شد و خوشبختانه من هرگز سوار قطار سیاست نشدم، پدرم راننده کامیون و مادرم قالیباف بود و خودم را به هیچ قطب قدرتی پیوند نزدم و خودم را مدیون مردم می دانم و به هر شهری می روم اول به مزار شهدا سر می زنم و می گویم می ترسم روز قیامت شرمنده شما شوم. 

وزیر بهداشت در ادامه صحبت هایش گفت: من ذره اقیانوس مهربانی و خاک پای مردم ایران هستم و همیشه گفته ام من وزیر بهداشت تمام مردم سرزمینم هستم و وزیر شیعه و سنی و بی دین و زندانی محکوم به اعدام و ... هستم و خود را متعهد به پاسداری سلامت همه مردم می دانم و اگر جایی ابراز علاقه می کنم به دلیل عاشقی است و من دست شما هنرمندان را می بوسم.

گفتنی است در پایان این مراسم تندیس شهید دریاقلی سورانی به نمایندگی از مدافعان سلامت به نمکی وزیر بهداشت اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز