معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فاتب:

فعالیت صنوف گروه های ۱ و ۲ بلامانع است

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۰۶۲۹
فعالیت صنوف گروه های ۱ و ۲ بلامانع است
سرهنگ نادر مرادی از تمدید تعطیلی یک هفته ای صنوف پر تردد و ریسک پذیر در گروه های 3 و 4 شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز 10 آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فاتب با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روزگذشته جلسه ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه های 3 و 4 که شامل آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و.... است تعطیل شوند.

او افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها که باعث شیوع ویروس کرونا می شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه ای به روسای اتحادیه های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد : تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز 10 آبان ماه تمدید شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه فعالیت صنوف گروه های 1 و 2 که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع است، خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی های اندیشیده شده بازدیدهای غیر مترقبه از صنوف های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز