کشف انبار بزرگ احتکار روغن در تهران

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۰۸۴۹
کشف انبار بزرگ احتکار روغن در تهران
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در سوله ای متروکه درشمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "جلیل موقوفه ای" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی تریلر در چند روز اخیر مقادیر فراوانی روغن های خوراکی را در سوله ای متروکه در شمال شرق تهران تخلیه و سپس خودروهای وانت روغن ها را بارگیری می کنند، بررسی موضوع ‌ در دستور کار ماموران کلانتری 144 جوادیه تهران پارس قرار گرفت.

او تصریح کرد: تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که نشانی اعلامی سوله ای متروکه بوده و 2 مرد جوان در داخل سوله حاضر هستند و مقدار زیادی روغن های خوراکی نیز در داخل سوله احتکار و جمع آوری شده است.

این مقام پلیسی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، با ورود خودروهای وانت به داخل سوله، روغن های خوراکی بارگیری و خارج از چرخه توزیع با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازارزوغن های خوراکی عرضه می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستور دستگیری هر 2 متهم و بازرسی از داخل سوله از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: ساعت 11:00 روز گذشته نهم آبان ماه تیمی از ماموران کلانتری جوادیه با هماهنگی های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار 33 هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در حال بررسی است، گفت: بعد از انتقال متهمان به کلانتری جوادیه و انجام تحقیقات تکمیلی هردو به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز