آخرین اطلاعات درباره پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۷:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۰۹۵۵
آخرین اطلاعات درباره پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد
سخنگوی سازمان سنجش گفت: پذیرفته شدگان نهایی کنکور کارشناسی ارشد باید برای اطلاع از زمان ثبت نام از شنبه ۱۰ آبان به سایت دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند و از برنامه زمانی ثبت نام و آغاز کلاس‌ها آگاهی پیدا کنند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش گفت: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۴۶ هزار و ۵۲۲ هزار نفر نفر پذیرفته شدند که از این تعداد، ۸۰ هزار و ۲۵۰ نفر مرد و ۶۶ هزار و ۲۷۲ نفر زن هستند.

او افزود:از این تعداد، ۹ هزار و ۴۹۷ نفر در دوره پردیس خودگردان، هزار و ۹۴۱ نفر در دوره‌های پیام نور و مجازی پذیرفته شده‌اند و ۹ هزار و ۹۲۴ نفر دوره پیام نور و ۴۸ هزار و ۸۶۹ نفر در دوره‌های روزانه و ۳ هزار و ۵۰۴ نفر دوره‌های غیرانتفاعی - مجازی پذیرش شده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۴۹ هزار و ۵۵۱ نفر در دوره‌های غیرانتفاعی و ۹ هزار و ۴۰۷ نفر در دوره‌های مجازی و ۱۳ هزار و ۸۰۵ نفر در دوره‌های نوبت دوم یا شبانه پذیرفته شدند. مجموع پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰۴ هزار و ۴۰۲ نفر بوده است که ۴۳ هزار و ۵۹۹ نفر از آن‌ها قبولی مشترک با سازمان سنجش بوده است.

به گفته او پذیرفته شدگان نهایی کنکور کارشناسی ارشد باید برای اطلاع از زمان ثبت نام از شنبه ۱۰ آبان  به سایت دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند و از برنامه زمانی ثبت نام و آغاز کلاس‌ها آگاهی پیدا کنند.

 

نظر شما