مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان ‌و بلوچستان:

تقویت فرهنگ کارآفرینی بر اشتغال زنان تاثیرگذار است

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۴
تقویت فرهنگ کارآفرینی بر اشتغال زنان تاثیرگذار است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: تقویت فرهنگ کارآفرینی مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار بر اکوسیستم کارآفرینی و اشتغال زنان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا ابراهیمی در همایش کارآفرینی زنان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان بر آموزش و گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی برای جامعه جوان تاکید کرد و گفت: این استان جوان‌ترین استان کشور است و بیشترین شمار جوانان با میانگین سنی ۱۵تا ۲۹سال را دارد از این‌رو ضروریست برنامه‌ریزی‌های هر چه بیشتر و بهتری برای توانمندسازی و مهارت‌آموزی و گسترش فرهنگ کارآفرینی انجام شود چرا که تقویت فرهنگ کارآفرینی مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار بر اکوسیستم کارآفرینی زنان است.

او افزود: انسجام در آموزش مهارت‌های مختلف برای بانوان، اصلاح سامانه ‌های کسب و کار و گسترش فرهنگ نوین کارآفرینی نقشه‌ی راه روشنی برای آموزش و توانمندسازی جامعه جوان سیستان و بلوچستان ترسیم می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌هایی که از سوی زنان خلق و پرداخته شده به ویژه درحوزه صنایع دستی خاطرنشان کرد: باید برای این جامعه بازارسازی و بازاریابی کرد و با اتصال کسب و کار آنان به بازار جهانی، سهم بانوان صنعتگر را در بازارهای بین‌المللی گسترش داد.

او در پایان برضرورت استفاده از بانوان شایسته درسپهر مدیریتی شهرستان سراوان نیز تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز