مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز:

جوانان فعال بسیج دانشجویی تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۱۱۲۳
جوانان فعال بسیج دانشجویی تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: در شرایط کنونی جوانان فعال بسیج دانشجویی توانستند تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد میلادی،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت نقش آفرینی بسیج دانشجویی در این عرصه، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اقدامات متعددی انجام دادند.

او افزود: دانشجویان فعال این نهاد با ساخت کلیپ و موشن گرافی، عکس نوشت و انتشار آن در فضای مجازی اقدام به آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در مواجهه با این ویروس کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: محور آموزش نیز در دستور کار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز قرار گرفت و به دلیل اهمیت کیفی کار تشکیلاتی، ارتقا سطح سواد کار تشکیلاتی و در کنار آن کارگاه‌های آموزشی در خصوص آشنایی مدیران مسئول نشریات دانشجویی با شیوه‌های خبر، گزارش و مصاحبه برگزار شد.

میلادی با بیان اینکه محرومیت زدایی و خدمت رسانی در هیچ زمان و تحت هیچ شرایطی متوقف و تعطیل بردار نیست خاطر نشان کرد: خدمت رسانی در مناطق محروم هم با وجود شرایط سخت کرونایی در عرصه‌های مختلف پیگیری و اجرا شد به طوری که در روستای قولان شهرستان جلفا دو واحد خانه محروم توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

میلادی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در راستای لبیک به فرمان امام خامنه ای در راستای کمک مومنانه پیشرو بودند و در این زمینه تلاش و از خودگذشتگی زیادی نشان دادند که در رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی با ۱۰ قلم جنس در میان نیازمندان اقدام کردند به طوری که امام جمعه تبریز در افتتاحیه رزمایش کمک مؤمنانه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با عنوان اینکه دانشجویان این دانشگاه با وجود شرایط سخت اقتصادی هم شهریه می‌دهند و هم این چنین مؤثر در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه جهت کمک به خانواده‌های نیازمند مشارکت می‌کنند را مورد تحسین و تکریم قرار دادند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ادامه داد: همچنین در خصوص مبارزه با اشاعه ویروس کرونا مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تکمیل قوی‌ترین و مجهزترین اکیپ ضدعفونی و گندزدایی یک ماه به طور شبانه روزی به شکل منسجم و هدفمند به ضدعفونی شهری در اماکن پرتردد، جایگاه سوخت و ایستگاه‌های پایانه‌های مسافربری پرداختند.

او ابراز کرد: همچنین از مهم‌ترین اقدام در خصوص مبارزه با کرونا ابتکار و اختراع تولید ماسک توسط یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به نام مهندس هادی پوراکبر دانشجوی ارشد مهندسی مکانیک بود که این اختراع مورد حمایت و جهت بهره برداری به نهاد بهداشتی معرفی شد.

نظر شما