ابهام در سرنوشت شهردار ساری

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۳۸۰۲
ابهام در سرنوشت شهردار ساری
در حالی که برخی پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی مازندران از دستگیری عباس رجبی شهرداری ساری خبر می‌دهند ، هیچ مرجعی تاکنون نسبت به صحت و سقم این ادعا واکنشی نشان نداده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ خبر دستگیری شهردار ساری که اندکی بیشتر از یک سال از آمدنش به عمارت شهرداری می گذرد ، صبح امروز شنبه منتشر شده است و بلافاصله نیز در محافل مردمی بازتاب گسترده ای یافته است به گونه ای که هم اکنون کمتر مکانی در ساری وجود دارد که صحبت در باره دستگیری عباس رجبی نباشد.

برای دریافت صحت و سقم این ادعا با فرماندار شهرستان ساری ، رییس شورای اسلامی شهر ساری و  مدیر روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری ساری و همچنین روابط عمومی دادگستری مازندران تماس گرفته شد ولی هیچ یک از این مراجع حاضر به تایید یا تکذیب موضوع نشدند.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری در تماس تلفنی گفت: که در جلسه با مدیران شهرستانی است و موضوع را از طریق فضای مجازی شنیده است.

او افزود : در مورد دستگیری احتمالی شهردار ساری با فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هیچگونه هماهنگی صورت نگرفته است و من در جریان نیستم.

عباسعلی رجبی ۱۲ مرداد ماه سال ۹۸ پس از یک دوره ۶ بلاتکلیفی در شهرداری ساری به خاطر استعفای شهردار قبلی و وجود اختلاف بر سر فرد مناسب در شورای شهر ، به این سمت انتخاب شد.

خبر یا ادعای دستگیری رجبی از آن مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است که شهرداری ساری دارای پرونده ای باز از اختلاس از  دوره شهردار قبلی است که تا پیش از این پنج عضو شورای شهر را قربانی کرد و چندین مدیر و کارمند مجموعه شهرداری را هم به بازداشت برد.

اگر چه رسانه هایی که ادعای دستگیری شهردار ساری را منتشر کردند در باره علت آن توضیحی ندادند ، ولی محافل مردمی این دستگیری را هم با پرونده اختلاس شهرداری ربط می دهند .

هفته پیش نیز دستگیری یکی از عوامل شهرداری ساری منتشر شده بود و برخی از رسانه های محلی فرد یا افراد دستگیر شده را از نیروهای به کار گرفته شده در دوره شهردار جدید معرفی کردند.

پرونده اختلاس شهرداری ساری برای اولین بار تیر ماه سال ۹۷ و بیشتر از یک سال پیش از ورود عباس رجبی به عمارت شهرداری ساری با عنوان تخلف مالی حدود سه هزار میلیارد ریالی باز شد. این پرونده با رویکرد جدید دستگاه قضایی در مبارزه علیه فساد اقتصادی در ادارات و نهاد ها ، مورد توجه جدی تر  دادگستری مازندران قرار گرفت.

با بازگشایی پرونده تخلف مالی شهرداری ساری در دادگستری استان مازندران علاوه بر دستگیری پنج عضو شورای شهر ساری ، بر اساس اعلام دادگستری مازندران در ارتباط با پرونده شهرداری ساری تاکنون تعدادی از مدیران این مجموعه از جمله سرپرست شهرداری تا پیش از انتخاب شهردار و معاون سابق شهرسازی و امور مناطق به همراه تعدادی از کارکنان و یک دلال خارج از مجموعه شهرداری دستگیر شده اند.

منیع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز