معاون آموزش ترافیک راهور تهران:

ستاد ترخیص خیابان زنجان فقط خودروها را ترخیص می کند/ آدرس ۷ مرکز جدید ترخیص موتورسیکلت

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۳۸۲۶
ستاد ترخیص خیابان زنجان فقط خودروها را ترخیص می کند/ آدرس ۷ مرکز جدید ترخیص موتورسیکلت
سرهنگ علی همه خانی گفت: روزهای جمعه و تعطیل نیز خدمات رسانی در خصوص ترخیص موتورسیکلت در تهران ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور فاتب در خصوص طرح جدید ترخیص موتورسیکلت های رسوبی گفت: ستاد ترخیص خیابان زنجان فقط خودروها را ترخیص می کند و در آن محل موتورسیکلت ها را ترخیص نمی کنند.

او افزود: در این راستا 7 منطقه در تهران تعریف شده است تا موتورسیکلت ها را ترخیص کنند. افرادی که در مناطق شهرداری 1، 2 و 3 شهرداری تهران هستند باید به منطقه 3 واقع در بزرگراه حقانی رو به روی پارک آب و آتش مراجعه کنند. مناطق 6، 11 و 12 شهرداری تهران باید به منطقه 11 به آدرس میدان قزوین جنب پارک رازی مراجعه کنند.

سرهنگ همه خانی خاطرنشان کرد: مناطق 13، 14 و 15 شهرداری تهران باید به منطقه 15 راهنمایی و رانندگی به آدرس خاوران، خیابان ابوذر مراجعه کنند. مناطق 4 و 8 شهرداری باید به منطقه 4 راهور به آدرس بزرگراه رسالت تقاطع بزرگراه باقری مراجعه کنند.

این مقام انتظامی در خصوص سایر مناطق تهران اظهار کرد: افرادی که در مناطق 9، 17و 18 شهرداری تهران هستند باید به راهنمایی و رانندگی منطقه 17 به آدرس بزرگراه آیت الله سعیدی نبش خیابان کاشانی مراجعه کنند. مناطق 20، 19و 16 به راهور منطقه 16 به آدرس بزرگراه رجایی باید مراجعه کنند. مناطق 5، 10، 21 و22 به بزرگراه خلیج فارس خیابان راهنما مراجعه کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور فاتب تصریح کرد: مراجعه کنندگان باید به صورت زوج و فرد به دفاتر بیایند. آن دسته از صاحبان موتورسیکلت که اولین رقم سمت راست پلاکشان زوج است باید در روزهای زوج مراجعه کنند و باقی در روزهای فرد مراجعه کنند. موتورسیکلت های فاقد پلاک می توانند همه روزه مراجعه کنند. روزهای جمعه و تعطیل نیز خدمات رسانی در خصوص ترخیص موتورسیکلت ادامه دارد. ضرورت دارد مراجعین پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانند به مراکز ورود کنند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز