خرید و فروش اقلام توسط سارقان با چک های سرقتی

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۳۹۰۱
خرید و فروش اقلام توسط سارقان با چک های سرقتی
جعفری سرپرست کلانتری 108 نواب از دستگیری سارقان شرکت خصوصی در محدوده نواب خبر داد و گفت: متهمان پس از سرقت چک های موجود در گاوصندوق شرکت، اقدام به خرید و فروش اقلام با استفاده از چک های مسروقه کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسینعلی جعفری اظهار کرد: در پی دریاقت خبری مبنی بر سرقت شبانه از یک شرکت خصوصی در محدوده خیابان نواب مشخص شد که سارقان موفق به سرقت لوازم و محتویات گاوصندوق شرکت از جمله پول های نقد و چک های آن شرکت شدند.

او افزود: روز گذشته شهروندی در محدوده کلانتری 108 نواب با سامانه 110 پلیس تماس گرفت و اعلام کرد که شغل من عسل فروش است، دو آقا با ظاهری نامناسب به من مراجعه کردند و شماره من را از سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا پیدا کرده اند و مقداری عسل به مبلغ 30 میلیون تومان خریداری کرده و در ازای خرید یک چک به همین مبلغ داده اند اما کارت شناسایی همراهشان نبوده است.

سرپرست کلانتری 108 نواب ادامه داد: ماموران بلافاصله بعد از تماس به موقعیت اعلام شده مراجعه می کنند و در لحظه اول دو نفر با استفاده از موتورسیکلت از محل فرار می کنند و در کوچه بن بست گیر می افتند و به کلانتری منتقل می شوند.

او افزود: هر دو نفر پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما بعد از بازجویی های انجام شده از متهمان، ان ها اعتراف به سرقت از شرکت یاد شده کرده و عنوان کردند 3 فقره چک را سرقت و خرج کرده ایم و محصولات مورد نظرمان را با چک های سرقتی می خریدیم و با قیمت پایین تر به دیگران می فروختیم.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: پس از دریافت اظهارات متهمان، صاحب شرکت به کلانتری مراجعه و با کمک تصاویر دوربین ها سارقان را شناسایی کرد که در نهایت متهمان برای تکمیل مراحل برسی پرونده به مرجع قضایی ارجاع شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز