اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۵۱۴۴
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

نگاهی به تشخیص روانشناس واقعی از غیرواقعی؛

این یک اخطار جدی است؛ روانِ خود را به زخم زنندگان نسپارید

شاید شما هم مخاطب یک یا چند پیچ پرطرفدار روانشناسی در اینستاگرام، تلگرام و... باشید و گاهی از مطالب این صفحات لذت ببرید و گاهی هم نه اما گمان کنید به هر حال او روانشناس است و حرفی که می‌زند کاملا درست است در نتیجه با مطالعه برخی محتواها دچار چالشی عمیق با خودتان شوید؛ چالشی که البته در جهت مثبت و رشد دادن شما نیست.

درویش:

ارزیابی محیط زیستی ساخت کارخانه گندله سازی در فارس رد شده است/محیط زیست اجازه دور زدن قانون را ندهد + سند

محمد درویش گفت: سازمان حفاظت محیط زیست نباید اجازه دور زدن قانون را بدهد. زمانی که گزارش های ارزیابی بر روی سایت محیط زیست قرار نمی گیرد، همچین جنایت هایی در حق محیط زیست رقم می خورد.

واکنش ناجا به خبر ضرب و شتم آمر به معروف

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ضاربان آمر به معروف و ناهی از منکر در یکی از تفرجگاههای تبریز خبر داد.

کاهش تردد در جاده‌های کشور

با ایجاد محدودیت ترددی در برخی شهرستان‌های کشور، شاهد کاهش تردد در جاده‌ها هستیم.

ترافیک در راه های مواصلاتی به تهران

ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس سنگین است و همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های پل کلاک و ایران خودرو نیمه سنگین است.

صنوفی که تا ساعت ۱۸ می‌توانند فعالیت کنند، کدامند؟

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ محدودیت و ممنوعیت‌های جدید فعالیت اصناف از ۲۰ آبان را تشریح کرد

ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر اصلی پایتخت را طی امروز تشریح کرد.

اطلاعیه مواد آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 اطلاعیه منتشر کرد.

رییس کمیسیون دارو و تجهیزات نظام پزشکی کشور در پی طرح استفاده از داروی گیاهی برای درمان کرونا؛

آزمایشات قوی در زمینه تاثیر مکمل‌های گیاهی انجام نشده است/مسئولان به مکمل‌های گیاهی تاکید دارند تا دارو!/ برخی انتظار شفا از طب سنتی را دارند

یدالله سهرابی گفت: ویروس کرونا ناشناخته است و هنوز اطلاعات دقیقی درباره این ویروس در دسترس نیست تا بتوان درباره تاثیر داروهای گیاهی اظهار نظر کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی 10هزار و 463 بیمار جدید کرونایی در کشور/ فوت 458 بیمار دیگر

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 19آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10هزار و 463بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.

ترم جدید دانشگاه ها برای دانشجویان جدید الورود چگونه برگزار می‌شود؟

ترم جدید دانشگاه ها امسال به دلیل شیوع کرونا دیرتر از سال های قبل آغاز به کار کرد. در این میان وضعیت دانشجویان جدید الورد جای تامل دارد، چون این دانشجویان کنکور، انتخاب رشته، ثبت نام و انتخاب واحدشان با تاخیر همراه بوده است.

چرایی آتش سوزی عظیم در جنگل های کشور

جنگلها به عنوان میراث برجای مانده از سالهای دور و ریه های زمین از ارزش مادی و معنوی فوق العاده ای برخوردارند. ارزشمندی بی نظیر جنگلها و حفظ آنها از سالهای دور برای مردم و مسئولان شناخته شده و حائز اهمیت بود چنانکه قانون حفاظت از جنگلها مصوب سال 1346 بود که بعدا اصلاحاتی روی آن صورت گرفت.

مدیرکل دفتر ثبت آثار وزارت میراث فرهنگی:

نتیجه پرونده اورامانات سال آینده مشخص می شود/رشت به عنوان شهر خلاق آشپزی در یونسکو ثبت شد/مراسم زیارت کلیسای تادئوس ثبت جهانی می شود

مصطفی پورعلی گفت: مهرماه سال جاری بازدید ارزیابی یونسکو از اورامانات انجام شد و طبق دستور العمل اجرایی باید منتظر برگزاری اجلاس کمیته میراث جهانی برای سال آینده در این خصوص باشیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی:

هنوز از خانواده‌های شهدای سلامت حمایت نشده است/ تهران نیازمند تعطیلی کوتاه مدت/ 20 درصد افراد مبتلا به کرونا آزادانه در شهر تردد می‌کنند

محمدرضا ظفرقندی گفت: لازم است تعطیلی‌های کوتاه مدت در تهران اجرا شود تا بتوان اقدامات مناسب در زمینه مهار کرونا را در دستور کار قرار داد.

زمان آغاز محدودیت تردد در تهران اعلام شد

استاندار تهران زمان آغاز محدودیت تردد در پایتخت را اعلام کرد.

جزئیات اجرای طرح 3070 در تأمین اجتماعی اعلام شد/ 75 درصد مراجعات مردمی غیرحضوری می‌شود/ پرداخت بیمه بیکاری به یک میلیون و 50 هزار نفر طی سه ماه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد مراجعات مردم به مراکز و شعب تأمین اجتماعی تا بهمن با اجرای طرح 3070 غیرحضوری خواهد شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا 67 هزار نفر در بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی بستری شده‌اند.

دسترسی و مشاهده سوابق بیمه و کسور پرداختی بازنشستگان کشوری آسان شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه «اطلاعات شاغلان» مشترک این صندوق برای دسترسی و مشاهده آخرین سوابق بیمه‌ای و کسورپردازی ثبت‌شده خبر داد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش باد شدید در تهران/ غرب کشور همچنان بارانی

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی جدید به کشور مجدداً در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز