کشف ۳۳ دستگاه خودروی سرقتی در تهران

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۵۱۷۲
کشف ۳۳ دستگاه خودروی سرقتی در تهران
فرمانده یگان امداد از کشف 16 دستگاه خودرو مسروقه و 17 دستگاه خودرو تحت تعقیب همچنین یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه در 48 ساعت گذشته توسط نیروهای این یگان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " دلاور القاصی مهر" گفت : نیروهای یگان امداد فاتب متشکل از واحد های گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری های سطح شهر در برقراری امنیت کلانشهر تهران نقش بسزایی داشتند .

او افزود: ماموران پس از راه اندازی چندین واحد تخصصی گشت زنی و انجام گشت های انتظامی به صورت همزمان در سطح شهر موفق شدند تعداد 16دستگاه خودرو مسروقه ، 17 دستگاه خودرو تحت تعقیب، یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه را در کمتر از 48 ساعت کشف و دستگیر کنند.

فرمانده یگان امداد در بیان جزئیات یکی از کشفیات بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو مسروقه در بزرگراه قم به تهران ماموران سریعا مسیر تردد خودرو را مسدود و موفق شدند در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات اولیه متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس های تخصصی تحویل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز