دستگیری سرشبکه باند بزرگ توزیع موادمخدر در عملیات سگ های پلیس

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۴
دستگیری سرشبکه باند بزرگ توزیع موادمخدر در عملیات سگ های پلیس
سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سرشبکه توزیع باند موادمخدر غرب تهران در عملیات پلیسی دستگیر شدند و صبح امروز طرح کشف مواد مخدر توسط سگ های مواد یاب ناجا در ترمینال غرب تهران به اجرا در آمد و انبارهای این پایانه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ سرهنگ  "جلیل موقوفه ای " گفت: تیم عملیات کلانتری با اقدامات پلیسی موفق به دستگیری سرکرده باند پخش موادمخدر در غرب تهران شدند که در این عملیات 2 خودروی تیبا و پژو 207 و یک موتور سیکلت که اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند، شناسایی شدند.

او افزود: در این عملیات دستور ایست برای سرنشینان 2 خودرو و راننده موتور سیکلت صادر شد که متهمان قصد فرار داشتند، در ادامه ماموران اقدام به تیراندازی به لاستیک خودروی پژو 207 کرده و پس از توقیف آن، راننده های خودروی تیبا و موتورسیکلت نیز دستگیر شدند و در بررسی از خودروها موادمخدر شیشه و هروئین کشف شد.

سرهنگ موقوفه ای در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال می رفت متهمان داخل خودرو موادمخدر دیگری را جاساز کرده باشند، خودروها به کلانتری منتقل و در ادامه سگ های مواد یاب ناجا خودروها را بررسی کردند.

این مقام پلیسی اظهار داشت: با دستگیری این 3 متهم، سرشبکه باند توزیع موادمخدر غرب تهران متلاشی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در خصوص بررسی و گشت های نامحسوس در پایانه غرب تهران گفت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا و پلیس مبارزه موادمخدر تهران انبارهای ترمینال غرب تهران مورد بررسی قرار می گیرد.

او افزود: برای بررسی های بیشتر از سگ های مواد یاب استفاده می کنیم و بسته و محموله هایی که از طریق اتوبوسرانی منتقل می شوند مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این بررسی ها و کنترل ها به صورت نامحسوس و در روزهای مختلفی صورت می گیرد.

نظر شما