رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران خبر داد؛

آشوب در بام تهران به خاطر چشم در چشم شدن

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۵:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۶۲۴۵
آشوب در بام تهران به خاطر چشم در چشم شدن
سرهنگ سعید راستی گفت: شخصی به همراه چند نفر از هم محله ای های خود از مناطق جنوب شهر به بام تهران می آیند و به علت چشم در چشم شدن و قلدرمابی با عده ای از شهروندان در بام تهران درگیر می شوند.

به گزارش برنا؛ خبر درگیری و نزاع در بام تهران سوژه ای بود که به تیتر بسیاری از رسانه ها تبدیل شد. اتفاقی که برای دقایقی امنیت و آرامش مردم را در این تفرجگاه بر هم زد و عملا امنیت مردم را در این منطقه خدشه دار کرد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: شخصی به همراه چند نفر از هم محله ای های خود از مناطق جنوب شهر به بام تهران می آید و به علت چشم در چشم شدن و قلدرمابی با عده ای از شهروندان در بام تهران درگیر می شوند.

او افزود: این افراد که 6 نفر بودند چند قبضه قمه و چاقو با خود حمل می کردند و در مدت زمان کوتاهی بام تهران را به هم ریختند که در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این افراد به عمل مجرمانه خود اعتراف کرده اند. افراد دستگیر شده سابقه دستگیری و زندان را نیز دارند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: این افراد مدعی هستند که برای خوش گذرانی به این منطقه رفته اند و خود اعتراف می کنند که صرفا بخاطر چشم در چشم شدن درگیر شده اند.

سرهنگ راستی در پایان گفت: این افراد در کمترین زمان ممکن دستگیر شده اند که نشان می دهد به شدت با افراد مخل امنیت برخورد خواهیم کرد. این افراد عملا محل تفرجگاه مردم را ناامن کردند و آرامش خانواده ها را بر هم زدند که این امر خط قرمز ما است.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
پرونده ویژه