توقیف دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در تهران

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۸۱۶۹
توقیف دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در تهران
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 33 قلم دارو و مکمل ورزشی های قاچاق در مرکز تهران به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 113 بازار با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انبار متروکه ای در حوالی خیابان ناصر خسرو مقدار فراوانی دارو و مکمل های ورزشی قاچاق را جمع آوری و خارج از چرخه سازمان غذا و دارو توزیع می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات کلانتری بازار قرار گرفت.

او عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی انباری متروکه و هویت متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی جرایم پزشکی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و موفق شد ضمن دستگیری متهم40 ساله، 33 قلم دارو و مکمل های ورزشی قاچاق اعم از 13 کارتن مکمل پودری به وزن های مختلف و تعداد 8 کارتن انواع قرص های غیر مجاز و 12 بسته انواع مایع های تزریقی و خوراکی در مجموع 83 هزار و 470 عدد داروی قاچاق کشف کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ 5 میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز