اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۲
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

رئیس هیات مدیره کانون عالی مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی:

فیلترینگ یکی از موانع گسترش کسب وکارهای نو شده است/برای کارآفرینی باید یک وزارتخانه مجزا تشکیل شود/نمایندگان مجلس قوانین مربوط به کارآفرینی را به روز رسانی کنند

محمود جانی درمیان گفت: جهت از بین بردن موازی کاری‌ها و استفاده صد درصدی از منابع مالی، پیشنهاد ما این است که یک وزارتخانه کارآفرینی تشکیل شود تا بتواند سیستم کارآفرینی کشور را پایه ریزی و در این جهت از سیستم‌های دولتی بگیرد.

کرونا برگ برنده کنکوری های 1400

کرونا آسیب های فراوانی به افراد وارد کرد اما یکی از مزایای آن تغییر در روند کنکور و نزدیکی فرصت ها یا همان حرکت به سوی عدالت اجتماعی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد:

صدور کارت‌های الکترونیکی برای تهیه کالای اساسی به آسیب دیدگان کرونا/ نگاه ویژه مجلس به تاثیر بُعد روحی و روانی کرونا در جامعه/خانواده‌های شهیدان مدافع سلامت بیشتر در معرض آسیب روانی هستند

شیوا قاسمی پور گفت: طرحی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که براساس آن قرار است یک کارت الکترونیکی برای آنها صادر شود تا با پولی که ماهانه در این کارت‌ها شارژ می‌شود بتوانند فقط کالای اساسی خریداری کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران:

پلمب کازینو در تهران/ دستگیری 13 نفر از سرشبکه های قمار در تهران

سرهنگ حاجی احمد میرزایی از انهدام باند گردانندگان قمارخانه ها در تهران خبر داد.

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

قوانین خوبی در حوزه کارآفرینی وضع شده اما اجرا نمی‌شود/کارآفرینان باید به عنوان بازیگران اصلی اقتصاد حمایت شوند

رحیم سرهنگی گفت: در حوزه کارآفرینی قوانین خوبی وضع شده است اما متاسفانه به درستی اجرا نمی شود.

وقوع زمین لرزه شدید در رامهرمز و باغملک/ اعزام تیم های ارزیاب به محل

دقایقی پیش زمین لرزه ای با قدرت 4 ریشتر رامهرمز و باغملک در استان خوزستان را لرراند.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران:

دستگیری عامل حمله به عوامل انتظامی در تهران/ ضارب: پشیمانم

سرهنگ سعید راستی گفت: در یک نزاع در جنوب تهران یکی از مامورین انتظامی توسط چاقو مجروح می شود اما در همان محل این اراذل و اوباش دستگیر می شوند.

بارش‌های برفی در راه است

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران از امروز تا روز جمعه آینده در اکثر مناطق کشور از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد.

اولویت دریافت واکسن کرونا در ایران با چه کسانی است؟

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دیر یا زود به احتمال فراوان واکسن کرونا به بازار می آید و وارد ایران هم می شود اما اولویت بندی مناسب واکسیناسیون کرونا موضوع مهمی است که باید تعیین شود تا سلامت گروه‌های پُرخطر حفظ شود.

دستگیری کودک آزار دو پسر فال فروش

رئیس پلیس فتا از دستگیری کودک آزاری که دو پسر فال فروش را آزار و اذیت و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

آخرین جزییات برگزاری آزمون استخدامی/ زمان آزمون تغییر کرد

سخنگوی سازمان سنجش درباره روند برگزاری آزمون استخدامی گفت: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – 19 در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها ، مقرر شد، تاریخ برگزاری تغییر کند.

وقوع زمین لرزه شدید در رامهرمز و باغملک/ اعزام تیم های ارزیاب به محل

دقایقی پیش زمین لرزه ای با قدرت 4 ریشتر رامهرمز و باغملک در استان خوزستان را لرراند.

آخرین جزئیات از زمین لرزه ظهر امروز خوزستان

زمین لرزه ای نسبتا قوی دقایقی قبل بخش هایی از استان خوزستان را لرزاند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

ما در اعمال محدودیت قصد مزاحمت برای کسی و تعطیلی کسب و کار ها را نداریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در اعمال محدودیت قصد مزاحمت برای کسی و تعطیلی کسب و کار ها را نداریم اما معتقدیم تطویل حضور این بیماری، مهلک ترین آفت برای اقتصاد، مسائل سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور است.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

رکورد شکنی دوباره مرگ کرونایی در کشور؛ ۴۸۶ نفر/ شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

سیما سادات لاری گفت: دیروز تا امروز ۲۶ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند‌.

وزیر کشور خبر داد؛

پلمب بانک‌ها در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی/ گشت‌ها باید افزایش یابد/ در موضوع کرونا نباید آمارسازی و مخفی کاری داشته باشیم

وزیر کشور گفت: اگر بانک ها دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکردند، آنها را پلمپ می کنیم.

یک روانشناس کودک مطرح کرد:

نشانه‌های زورگویی اینترنتی از کودکان/چگونه از کودکان خود در فضای مجازی محافظت کنیم؟/ سندرم تونل کارپال در پی استفاده بی رویه از ابزار دیجیتال

محمدرضا عاشوری گفت: احتمال اینکه کودکان کم‌سن‌وسال در فضای مجازی در معرض سوءاستفاده و زورگویی اینترنتی قرار بگیرند از هر گروه سنی دیگری بیشتر است و کودکان از این حیث بسیار آسیب‌پذیر هستند بنابراین ضروری است که والدین نشانه‌های زورگویی اینترنتی را بشناسند.

مدیرکل موزه های کشور:

تحقق 4 میلیارد از 200 میلیارد تومان درآمد موزه ها و مراکز تاریخی کشور /اجرای طرح راهنمای گردشگری دیجیتال در دستور کار است/هر 8 روز یک موزه افتتاح می شود

محمدرضا کارگر گفت: پیش بینی ما برای کسب درآمد از موزه ها و مراکز تاریخی کشور در سال 99 حدود 200 میلیارد تومان بوده است و در این راستا چند برنامه نیز تدوین شده بود اما متاسفانه در سال جاری فقط 4 میلیارد تومان درآمد نصیب مجموعه های مربوطه شده است.

دانستنی حقوقی؛

مجازات عدم پرداخت نفقه به فرزندان چیست؟

براساس قانون، عدم پرداخت نفقه به فرزندان جرم است و در صورت وقوع چنین امری مجازات قانونی باید طی شود.

رییس اداره پیشگیری از سوانح و حوادث وزارت بهداشت مطرح کرد:

سرعت بالا اصلی‌ترین عامل تصادفات در کشور/ کاهش 14درصدی مرگ و میر بر اثر سوانح رانندگی در دوران کرونا/ 55 درصد قربانیان تصادفات، راکبان موتورسیکلت‌ها هستند/ خدمات رسانی در زمینه سوختگی مناسب نیست

علیرضا مقیثی گفت: از ابتدای شیوع کرونا 14 درصد مرگ و 25 درصد مصدومیت ناشی از حوادث ترافیکی کاهش یافته که این مقوله به دلیل کاهش تردد ها است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پی موفقیت معاونت امور تعاون:

بانک توسعه تعاون جهت ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها بیشتر تقویت شود/کمیسیون اقتصادی مجلس تقویت تعاونی‌ها را در دستور کار ِخود دارد

محمد صفایی دلوئی گفت: برای تقویت تعاونی‌ها لازم است که بانک توسعه تعاون جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت و حمایت از تعاونی‌ها، تقویت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز