۴۰۰ فقره وام اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۹۱۶۶
۴۰۰ فقره وام اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان‌وبلوچستان گفت:‌ براساس تفاهم‌نامه مشترک میان معاونت صنایع‌دستی با بنیاد کرامت رضوی ۴۰۰ فقره وام اشتغال‌زایی از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار با هماهنگی معاونت صنایع‌دستی اعطا می‌شود.

به گزارش برنا: علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان‌وبلوچستان گفت: بانوان سرپرست خانوار فعال در حوزه‌ صنایع‌دستی در هشت استان کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بنیاد کرامت رضوی اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار و یا بانوان بدسرپرست است افزود: سیستان‌وبلوچستان یکی از هشت استان مورد توجه در این طرح است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در قالب تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و بنیاد کرامت رضوی بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع‌ دستی در هشت استان حمایت می‌شوند.

او تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از رونق صنایع‌ دستی به‌عنوان میراث ملی در شرایط شیوع کرونا، با رویکرد حمایت ویژه از زنان سرپرست خانوار فعال در عرصه صنایع‌دستی هشت استان، ۲۴ آبان با حضور معاون صنایع‌دستی کشور و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی امضا شده است.

جلال زایی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه یادشده در مرحله نخست اجرای آن برای حمایت از صنایع‌دستی در سیستان‌وبلوچستان، کردستان، خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی، خوزستان، گلستان و لرستان برنامه جدی برای حمایت با اولویت زنان سرپرست خانوار اجرا می‌شود.

نظر شما