سرقت طلا و ارز از خانه پدری برای ازدواج با حیدر

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۹۲۵۸
سرقت طلا و ارز از خانه پدری برای ازدواج با حیدر
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بررسی پرونده سرقت منزلی خبر داد که دختر خانواده برای جلب توجه اقدام به ربودن 400 میلیون طلا و ارز از خانه پدری خود کرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح خبر گفت: بیست و سوم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 114 غیاثی به دادخواهی یکی از شهروندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکیه در اظهارات خود بیان کرد: دوازدهم مهر ماه منزل خود را واقع در خیابان غیاثی ترک و پس از چند ساعت که به منزل مراجعه کردم متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به آپارتمان من اقدام به سرقت طلا و وجه نقد به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان کرده اند.

سرهنگ کنجوریان افزود: کارآگاهان جهت انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت عزیمت و برابر مشاهدات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سرقت بدون هیچ گونه تخریب و احتمالا با کلید و بدون بهم ریختگی صورت گرفته و با توجه به شواهد موجود بنظر می رسد که موضوع داخلی و سارق به محیط و محل نگهداری اموال آشنایی داشته است.

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان جهت کشف حقیقت و پی جویی جرم اقدام به بررسی جغرافیای محل سرقت کردند و موفق شدند با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم حضور دو سارق که یکی از آن ها دختر شاکی به نام سحر بوده را در محل جرم اثبات کنند.  

او ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت فرد دوم نیز که حیدر نام داشت شناسایی شد و با هماهنگی قضایی دستگیری او در دستور کار قرار گرفت که برابر تحقیقات معموله و تحقیق از همسایگان مشخص شد حیدر با خانواده دارای اختلاف بوده و چند روزی است که مراجعه ای به منزل نداشته است.

سرهنگ کنجوریان در ادامه بیان داشت: کارآگاهان با اقدام میدانی موفق شدند حیدر را دستگیر کرده که او در زمان دستگیری به کارآگاهان گفت سرقت را به پیشنهاد سحر انجام دادیم و اموال در اختیار خود او می باشد متعاقبا سحر نیز دستگیر و در تحقیقات معموله با توجه به دلایل و قراین موجود ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد بدلیل اینکه قصد ازدواج با حیدر را داشتم و خانواده مخالف این امر بودند اقدام به سرقت و خروج اموال شامل تعدادی نیم سکه و تعدادی ربع سکه بهار آزادی و مبالغی وجه نقد کردم و حاضر به استرداد آنها می باشم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تحویل اموال مسروقه به شاکی و کشف موضوع پرونده به دادسرای ناحیه 15 تهران ارسال و با توجه به رضایت شاکیه و عدم قصد جرم توسط مرتکبان حسب دستور مقام قضایی سحر و حیدر آزاد شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز