سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۹۵۵۲
سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب شد
رئیس سازمان امور دانشجویان با پذیرش استعفای دکتر منصوره السادات صادقی، مدیرکل سابق دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، دکتر مجید صفاری نیا را به عنوان سرپرست این دفتر منصوب کرد.

به گزارش برنا؛  در حکم ابلاغی دکتر مجتبی صدیقی خطاب به دکتر صفاری نیا آمده است:

جناب آقای دکتر مجید صفاری نیا

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه پیام نور

با اهدای سلام

نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی،  به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان  منصوب می شوید

رجاء واثق دارم که بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی ها و برنامه های راهبردی سازمان در توسعه و ارائه خدمات  مشاوره و سلامت روان و جسم به دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، گام های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. 

همچنین دکتر صدیقی در نامه جداگانه ای از خدمات و تلاش های دکتر منصوره السادات صادقی، مدیرکل سابق دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

مجید صفاری نیا، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور با مرتبه استادی در رشته روان شناسی اجتماعی است و تالیف ، ترجمه ، ویراستاری و نقد علمی ۳۵ عنوان کتاب دانشگاهی را برعهده داشته است. 

صفاری نیا سابقه اجرایی خدمت به عنوان  مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور، رییس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور، سرپرست حوزه هنری سازمان بهزیستی و ریاست انجمن روان شناسی اجتماعی ایران  به مدت چهار دوره در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما