انهدام باند سارقان کابل فشار قوی در تهران

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۹۸۷۲
انهدام باند سارقان کابل فشار قوی در تهران
رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن(ع) از دستگیری 2 سارق کابلهای فشار قوی و مالخر اموال سرقتی خبر داد وگفت: متهمان به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگ "ایوب صالحی" گفت: هفدهم آبان ماه مدیر اداره برق منطقه امامزاده حسن به ماموران گشت کلانتری که در حال گشت زنی در محدوده بودند، مراجعه و اعلام کرد، دزدان کابل‌های فشار قوی تا کنون چند مرتبه سیم های کابل فشار قوی سرقت و باعث خسارت و قطعی برق شده‌اند.

او افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت ها توسط دو سارق با همکاری یکدیگر انجام می شود و در مرحله بعدی ماموران کلانتری موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم ۳۶ ساله شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به سرقت کابل های فشار قوی برق اعتراف و اظهار داشت، سرقت ها را با همکاری همدستم انجام و سپس به مالخری می فروختیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به 12 فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت متهم دوم پرونده و مخفیگاهش شناسایی شد. 

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن(ع) ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مالخر حرفه ای اموال سرقتی که تا کنون 16 مرتبه روانه زندان شده است، دستگیر شد. با تکمیل تحقیقات پلیسی هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز