نزاع مسلحانه در جنوب کشور/آمار جان باختگان و مجروحین به ۵ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۰۴۴۴
نزاع مسلحانه در جنوب کشور/آمار جان باختگان و مجروحین به ۵ نفر رسید
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در دهستان "دشتروم" از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "کیقباد مصطفایی"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند. 

او افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم  مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 این مقام ارشد انتظامی استان گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود با ارشاد ماموران و همکاری خانواده اش توسط ماموران پلیس های تخصصی آگاهی و  اطلاعات انتظامی استان در کمتر از ۳ ساعت  به همراه یکی دیگر از همدستانش در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.

مصطفایی با اشاره به این که در این درگیری ۴ نفر دیگر مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و  انگیزه  خود از قتل را اختلافات مالی بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره  به این که در این رابطه یک قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط شد گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و  پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

نظر شما