عضو ستاد مقابله با کرونا استان تهران :

بخش‌ها از حضور بیماران تکمیل است/ هنگام مراجعه به مراکز درمان ماسک و شیلد بزنید/ کاهش اندکی مراجعات به بخش‌های درمانی

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۵:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۰۶۲۰
بخش‌ها از حضور بیماران تکمیل است/ هنگام مراجعه به مراکز درمان ماسک و شیلد بزنید/ کاهش اندکی مراجعات به بخش‌های درمانی
نادر توکلی با بیان اینکه مراجعه مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر با کاهش اندک رو به رو بوده است، به تشریح میزان ریسک حضور در مراکز درمانی برای سایر بیماران پرداخت.

به گزارش برنا؛ اعمال محدودیت‌های کرونایی به‌دلیل افزایش بیش از پیش مبتلایان به کرونا باعث شده تا برخی افراد از رفتن به مراکز درمان بیم داشته باشند چرا که بسیاری از کارشناسان و متخصصان امر از مراکز درمانی به عنوان بمب کرونا نام می‌برند.

ورودی بیماران کرونایی از دیگران در مراکز درمانی متفاوت است

نادر توکلی، عضو ستاد مقابله با کرونا استان تهران به خبرنگار برنا درباره آخرین وضعیت مراجعه بیماران غیرکرونایی در این ایام گفت: بعد از ساعت 21 محدودیت تردد وجود ندارد. افراد در صورت  بروز عارضه می‌توانند با اورژانس یا تاکسی‌های اینترنتی تماس گرفته و به این شکل به  مراکز درمانی مراجعه کنند.

او درباره چگونگی مصونیت افراد در برابر کرونا در مراکز درمانی افزود: در مراکز درمانی ورودی برای افراد کرونایی و غیرکرونایی به صورت متفاوت طراحی شده است. بنابراین به همان میزان که جامعه، مراکز خرید و ... امکان آلودگی دارند به همان میزان هم مراکز درمانی می‌توانند ناقل بیماری کرونا باشند. البته بخش‌های ویژه  با ریسک انتقال بیشتر  کرونا همراه هستند.

 توکلی تاکید کرد: در بخش‌های کرونایی باید با وسایل ویژه و حفاظت بیشتری تردد کنند.

عضو ستاد مقابله با کرونا استان تهران درباره چگونگی تردد در مراکز درمانی افزود: در قسمت ورودی سرپایی زدن ماسک و شیلد کفایت می‌کند.

 مراجعات به بخش‌های درمان کاهش یافته است

او درباره آخرین اطلاعات روند کرونا در پایتخت گفت: در روزهای اخیر به شکل اندک مراجعات کاهش یافته است. هرچند مراجعات همچنان فراوان است و تقریبا تمامی تعداد تخت‌های ویژه در اختیار بیماران قرار گرفته است.

 او در پایان تصریح کرد: بخش‌های مختلف مراکز درمانی از حضور بیماران تکمیل است. بیماران از طریق اورژانس مراجعه و به بخش منتقل می‌شوند. هم‌اکنون در شهر تهران مسئله‌ای تحت عنوان عدم پذیرش بیمار وجود ندارد.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز