در منطقه ۱۹ رخ داد؛

کنترل مستمر محورهای بزرگراهی برای تردد روان در بارندگی‌ها

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۰۹۸۲
کنترل مستمر محورهای بزرگراهی برای تردد روان در بارندگی‌ها
تردد خودروها در محورهای بزرگراهی و معابر اصلی منطقه ١٩ با اجرای اقدامات پیشگیرانه و انجام پایش های مستمر در ساعات بارندگی، روان و ایمن بوده است.

به گزارش برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز بارش ها از شب گذشته، اقدامات لازم به منظور جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد صورت گرفته است و در همین راستا نیز معابری همچون بزرگراه آزادگان زیر پل شهید کاظمی، خیابان میثاق شمالی تقاطع تندگویان، سه راه باقرشهر به سمت کهریزک، بزرگراه آزادگان قبل از مرتضی گرد، خیابان شهرداری جنوبی و سایر نقاط حساس منطقه با استقرار نیرو و تجهیزات لازم تحت کنترل کامل هستند.

او با اشاره به اجرای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آب ماندگی های احتمالی در معابر این منطقه افزود: به همین منظور ضمن لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب های سطحی، مشکل برخی از چاه های جذبی نیز با احداث نهر و لوله گذاری رفع شد.

همچنین با حذف چاه های جذبی در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان مقابل بوستان شقایق و نیز انتهای لوپ شمال غربی پل شهید کاظمی، آب های سطحی با احداث نهر و لوله گذاری به سمت کانال ها و انهار مجاور هدایت شده است.

به گفته توکلی تردد در معابر محدوده این منطقه روان است و عوامل خدمات شهری به منظور رفع هرگونه آب گرفتگی و با آب ماندگی احتمالی در آماده باش کامل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز