خانه مداحان از همفکری جوانان مداح استقبال می‌کند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۱۵۹۴
خانه مداحان از همفکری جوانان مداح استقبال می‌کند
رئیس هیات‌مدیره جدید خانه مداحان اهل‌بیت (ع) یکی از برنامه‌های این خانه را استفاده از همکاری و همفکری مداحان جوان دانست.

به گزارش برنا؛ مرتضی طاهری با اشاره به انتخابات اخیر هیات رئیسه خانه مداحان گفت: امیدوارم گام های خوبی را در انسجام بخشیدن به جامعه مداحان برداریم. چون هر چه وحدت میان مداحان وجود داشه باشد به طور قطع در رسیدن به اهداف عالیه این خانه موثر خواهد بود.

او افزود: همانگونه که بنیانگذاران خانه مداحان، نیت ارزشمندی برای گردآوری دوستان و اتحاد بخشیدن میان جوامع مختلف مداحی داشتند؛ در این دوره تلاش داریم تا چهره های شاخص از جوانان عرصه مداحی را به این خانه دعوت کنیم و از فکر و همکاری آنان استفاده کنیم و در کنار آن قدم هایی را برای معیشت این عزیزان برداریم.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: همچنین تلاش داریم تا در خط دهی و ارائه نقطه نظرات در اجرای برنامه های مداحی در راستای ارتقاء کیفیت کارهای مداحان از نظر ادبی و محتوایی برنامه هایی داشته باشیم.

او تاکید کرد: البته با هر تغییر و تبدیلی تحولات جدیدی اتفاق می افتد. در زمانی که استاد غلامرضا سازگار ریئس هیات مدیره و مصطفی خورسندی مدیرعامل خانه مداحان بودند، کارهای خوب و شایسته ای انجام شد و قبل از آن نیز مرحوم علی آهی و برادرم محسن طاهری کارهای اساسی و زیربنایی را انجام دادند.

طاهری ادامه داد: در این دوره به اصرار دوستان پا به میدان گذاشتم و هیات امنای خانه مداحان نیز محبت کردند و رای بسیار بالایی را در انتخابات هیات مدیره به بنده دادند. البته اکبر بازوبند پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت نیز در هیات مدیره حضور دارد و من به احترام وی برای اعلام آمادگی ریاست هیات مدیره اکراه داشتم که ولی به امر وی پذیرفتم.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: قرار است جلسه معارفه و شروع کار خانه مداحان بعد از دو هفته قرنطینه برگزار شود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز