معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی بودجه امور جوانان در ۱۴۰۰/ تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات امسال را دریافت نکردیم/ قدردانی از سازمان برنامه و بودجه برای توجه به جوانان

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶۹
افزایش ۳۰ درصدی بودجه امور جوانان در ۱۴۰۰/  تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات امسال را دریافت نکردیم/ قدردانی از سازمان برنامه و بودجه برای توجه به جوانان
محمدمهدی تندگویان از افزایش 30 درصدی بودجه امورجوانان در لایحه بودجه سال 1400 خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به افزایش میزان بودجه  «جوانان» در لایحه بودجه سال آینده گفت: امور جوانان در لایحه بودجه ۱۴۰۰، در ردیف های اصلی با افزایش 30 درصدی مواجه بوده است و در ماده ۷۳ بیش از چهل درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۹ در آن لحاظ شده است. 

او با اشاره به وضعیتی که به دلیل اپیدمی کرونا ایجاد شده، افزود: در این شرایط از برنامه و بودجه بابت توجه به موضوع و افزایش انجام شده تشکر می کنیم. 

تندگویان درمورد عدم دریافت کامل بودجه امسال تصریح کرد: باید به این موضوع توجه کرد باوجود اینکه نزدیک به 10 ماه از سال می‌گذرد هنوز ۵۰ درصد اعتبارات امسال را دریافت نکردیم و امیدوارم باقی مانده اعتبارات تا پایان سال محقق ‌شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: به جز افزایش اعتبارات، امیدوارم سال آینده تسهیلات فنی و اعتباری جوانان هم افزایش مناسبی داشته باشد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز