پرواز پراید در اتوبان همت تهران

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۸۶۲۳
پرواز پراید در اتوبان همت تهران
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید بین سواری پراید و کامیون در مسیر شرق به غرب همت خبر داد و گفت: در این تصادف راننده پراید مصدوم شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: ساعت 05:30  صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور شرق به غرب اتوبان همت محدوده اشرفی به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده کامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به شدت با سواری پراید که در این محدوده در حال تردد بوده  برخورد کرده متوقف می گردد .

 

او بیان کرد: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده پراید به بیمارستان منتقل شد.

مومنی  بیان کرد: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شهرک غرب شد.

او از رانندگان خواست  از سرعت و سبقت در حین رانندگی مخصوصا در شب ها  و مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می گردد جدا خودداری نمایند و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز