رئیس پلیس راهور تاکید کرد:

کاهش تصادفات با ظرفیت پهپادی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۳۴۹۰
کاهش تصادفات با ظرفیت پهپادی
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: می‌توان با ایجاد و نصب سامانه‌های هشدار بر روی وسایل نقلیه و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی به وسیله تحقیقات دانش بنیان، شاهد کاهش حوادث و مدیریت هوشمند ترافیک در جاده ها و شهرها باشیم.

به گزارش برنا؛ سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا روز دوشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی با محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: استفاده از الگوهای موفق در دنیا در حوزه های هوشمند سازی، آموزش مستمر در قالب فرهنگ سازی و افزایش ایمنی وسایل نقلیه برای کاهش حوادث و سوانح رانندگی جز اهداف این پلیس است.

او اضافه کرد: استفاده از الگوهای موفق در دنیا در حوزه های هوشمند سازی، آموزش مستمر در قالب فرهنگ سازی و افزایش ایمنی وسایل نقلیه برای کاهش حوادث و سوانح رانندگی جز اهداف این پلیس می باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا موارد مهم این تفاهم نامه را ارتقاء زیرساخت ایمنی و سلامت ترافیکی، بهبود سنجش رانندگان، بهبود روشهای رانندگی و همچنین توسعه فناورهای نوین دانست و گفت: می توان با استفاده از این مولفه ها، گام های موثری را در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی برداریم.

فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه اظهار کرد: این تفاهم نامه حاصل خروجی جلسات چندین ماهه پلیس راهور ناجا با این دانشگاه بوده و امید است در زمینه سامانه دوربین پلاک خوان هوشمند با دقت بالا، سامانه های تحلیل داده های تردد شهری و همچنین بکارگیری پهپاد در حوزه ترافیک، اقدامات شایسته ای به عمل آید.

او افزود: با امضای این تفاهم نامه در هفته پژوهشه شاهد ارتقا ایمنی و سلامت در حوزه ترافیک و اتفاقات خوب در حوزه کاهش حوادث رانندگی خواهیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز