آموزش و پرورش هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۶۹۸۱
آموزش و پرورش هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد
وزیر آموزش و پرورش درباره وجود موضوع سند ۲۰۳۰ در یکی از صفحات بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: من امروز از این موضوع مطلع شدم و هیچ دخالتی در این متن نداشتم؛ آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده که هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد.

به گزارش برنا؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تلفنی با اخبار شبکه دو در واکنش به وجود موضوع سند ۲۰۳۰ در یکی از صفحات بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: من امروز از این موضوع مطلع شدم و هیچ دخالتی در این متن نداشتم؛ آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده که هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد.

او با بیان اینکه معلوم شده خطایی در این باره صورت گرفته است، گفت: سازمان برنامه و بودجه در نسخه کاغذی این موضوع را اصلاح کرده چرا که تمام ردیف‌های بودجه مشخص است و در بودجه هیچ چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ نیامده و نخواهد آمد، در واقع به دلیل خطا در نوشتن بودجه سند ۲۰۳۰ در آن وارد شده است و در نسخه کاغذی بودجه ایراد اصلاح شده و اثری از ۲۰۳۰ وجود ندارد.

حاجی میرزایی ادامه داد: تصویری که منتشر شده مربوط به برنامه ششم توسعه در سال‌های گذشته بوده و نسخه مربوط به امسال نیست، ما در دولت درباره بودجه به گفتگو نشستیم و در آموزش و پرورش و در سازمان برنامه و بودجه نیز به طور کامل از سند ۲۰۳۰ اعلام برائت می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه این موضوع را پیگیری می‌کنیم افزود: البته سازمان برنامه و بودجه نیز قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کند اگر خللی در کار باشد با افرادی که این خطا را کردند، برخورد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز