آغاز طرح آموزشی مجازی «معراج» در دانشگاه فرهنگیان

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۹۲۸۹
آغاز طرح آموزشی مجازی «معراج» در دانشگاه فرهنگیان
دوره آموزشی مجازی «معراج» ویژه دانشجومعلمان ورودی سال‌های 95 و 96 دانشگاه فرهنگیان با همکاری نهاد سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و ستاد اقامه نماز کشور و در سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فرهنگیان به نشانی elearning.cfu.ac.ir ارائه شده است.

به گزارش برنا؛ پیرو بخشنامه شماره /50000/12904/100 مورخ 99/9/21 در مورد برگزاری طرح آموزشی «معراج» در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز ویژه دانشجومعلمان ورودی سال‌های 95، 96 و 99، دوره اول این طرح برای دانشجو معلمان ورودی 95 و 96 از روز سه شنبه 2 دی ماه 99 در سامانه یادگیری الکترونیک به آدرس elearning.cfu.ac.ir برای دانشجومعلمانی که در مهلت مقرر، ثبت نام خود را انجام داده بودند فعال شد. این دوره آموزشی دارای چهار سرفصل به قرار ذیل است:

1- نماز شناسی(اهمیت و جایگاه نماز) با ارائه استاد وحیدی - 2 ساعت

2- شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز با ارائه استاد بیاتی - 8 ساعت

3- پرسمان نماز با ارائه استاد جعفری - 4 ساعت

4 - تفسیر آیات نماز - تفسیر سوره‌های مبارکه حمد - ماعون و توحید برگرفته از تفسیر نور - برابر با 2 ساعت آموزشی

شرکت‌کنندگان پس از مراجعه و ورود به سامانه (با درج کدملی برای نام کاربری و رمز ورود) و دریافت منابع آموزشی، تا تاریخ 16 دی ماه 99 مهلت دارند که برای هر سرفصل، حداقل یک صفحه تحلیل، نقد و بررسی، یا ارائه راهکار و تجارب موفق خود را به دفتر نهاد رهبری پردیس‌های استانی دانشگاه خود تحویل یا ارسال کنند.

پس از بررسی و داوری نقدها، تحلیل‌ها و راهکارها و تجارب موفق در کمیته داوری استان، اسامی افراد منتخب به دفتر نهاد سازمان مرکزی ارسال شده و به 10 نفر برتر در هر استان مبلغ 1.000.000 ریال هدیه نقدی پرداخت خواهد شد.

صدور گواهی‌نامه پایان دوره برای واجدین شرایط در همان سامانه یادگیری الکترونیک انجام می شود.

قابل ذکر است با توجه به درخواست‌های مکرر در مورد تمدید مهلت ثبت نام دوره، این مهلت تا پایان روز جمعه 5 دی ماه تمدید شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک ثبت نام اطلاعات خود را درج کنند.

دوره برای افراد ثبت نامی جدید پس از تایید شرایط فعال خواهدشد. با توجه به این که دوره ویژه دانشجومعلمان جدیدالورود، از 23 بهمن ماه آغاز می‌شود، قبل از شروع دوره، فرصت مجدد ثبت نام ایجاد خواهدشد که تاریخ دقیق آن در همان زمان به اطلاع می‌رسد.

دانشجومعلمان ورودی 95 و 96 که مراحل ثبت نام را انجام داده ولی قادر به رؤیت دوره در سامانه یادگیری الکترونیک نیستند، می‌توانند از طریق کاربری nahad_cfu@ در پیام رسان‌های ایتا، سروش و بله مشکل خود را مطرح کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز