گروگان گیری در میدان ونک

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۷۴۰
گروگان گیری در میدان ونک
رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی از دستگیری سه آدم ربا که برای تسویه حساب مالی ۶۰ میلیاردی، شریک‌شان را ربوده بودند، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی شاملو گفت: پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی و خفت گیری، در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل و با دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

او افزود: شاکی اظهار کرد، نیمه‌های شب سوم دی ماه من به همراه دوستم در منزلم در محدوده ونک در حال استراحت بودیم که ناگهان متوجه شدیم ۳ نفر که صورت خود را پوشانده بودند در داخل آپارتمان حضور دارند و بلافاصله با بستن چشمان من و دوستم به زور ما را سوار بر خودروی‌شان کردند. پس از چند ساعت رانندگی و پرسه زنی، من را مجبور کردند برگه‌ای را امضاء کنم و با گرفتن گوشی‌هایمان در خیابانی ما را از خودرو به بیرون پرتاب و از محل گریختند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، هنگام پیاده شدن از داخل خودرو دو تن از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم و با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کردیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی هویت ۲ تن از متهمان، مخفیگاه آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده در دو عملیات هماهنگ و مستقل دستگیر شدند.

سرهنگ شاملو اضافه کرد: شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف حساب مالی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند. در بررسی‌های بیشتر از مخفگیاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفیدامضاء شاکی، کشف شد و با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما