‌‌با حضور نیروهای شهرداری منطقه یک؛

بازگشایی مسیرهای کوهنوردی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان بی وقفه انجام شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۰۹۰۳
بازگشایی مسیرهای کوهنوردی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان بی وقفه انجام شد
عملیات برف روبی و پخش شن مخصوص با هدف بازگشایی مسیرهای کوهنوردی و حضور نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان سقوط بهمن و گرفتارشدگان در برف و کولاک ارتفاعات شمالی تهران بی وقفه انجام شد.

به گزارش برنا؛ سید مصطفی آقامیر، شهردار ناحیه کوهستان با اعلام مطلب فوق کرد: با حضور نیروهای برف روب شهرداری منطقه یک، نیروهای ناحیه کوهستان و اعزام  ماشین آلات مورد نیاز از جمعه شب – ۵ دی ماه - عملیات بازگشایی معابر کوهستانی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان حادثه اخیر انجام و مسیر باز شد.

 شهردار ناحیه کوهستان تصریح کرد: با ردیابی تلفن همراه گرفتار شدگان از طریق شرکت مخابرات، تیم سازمان امداد و نجات هلال احمر با بازگشایی مسیرها، به آنان دسترسی پیدا کردند که به دلیل امکان سقوط مجدد بهمن در محل و عدم حرکت بالگردها، تیم های امداد و نجات هلال احمر به صورت زمینی برای جستجو اعزام شدند.

او با بیان اینکه تعدادی از گرفتارشدگان نیز نجات داده شده و سالم به پایین بازگردانده شدند، گفت: طبق اعلام جمعیت هلال احمر که کسانی که احتمال می‌دهند اعضای خانواده‌ آنها در این مناطق حضور داشته باشند این موضوع را از طریق شماره ۱۱۲ به هلال احمر اعلام کنند، تعدادی از این نجات یافتگان جزو مفقودی ها بودند که پیش از این به جمعیت هلال احمر گزارش داده شده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز