جزییات بخشش جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۲۰۱۷
جزییات بخشش جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه
فرماندار بهارستان از بخشیده شدن جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه خبر داد و گفت: این بخشش فقط به ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان تعلق می‌گیرد.

به گزارش برنا؛ هادی تمهیدی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در خصوص اینکه کدام یک از خودروها شامل حذف جرایم آزاد راه تهران ساوه می‌شوند گفت: این بخشش فقط به ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان تعلق می‌گیرد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه شماره پلاک تاکسی و اتوبوس‌های شهرستان بهارستان برای بخشش جرایم آزادراهی به مراجع فرادستی ارسال شده است، افزود: انشاالله به زودی بخشش جرایم قطعی و اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش حذف عوارضی دوم اتوبان تهران ساوه مطالبه ۱۰ ساله مردم رباط کریم و بهارستان است، که همچنان علی رغم وعده‌های پی در پی مسئولین در پیچ و خم تصمیم‌های مسئولان مربوطه دست به دست می‌شود و این عوارض نه تنها مردم عادی و شهروندان این دو شهرستان پر جمعیت در جنوب غرب استان تهران را آزار می‌دهد، که رانندگان کامیون، اتوبوس، تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی این منطقه نیز از عوارض این آزادراه گلایه مند هستند که حالا تصمیم بر این شده که ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان از پرداخت این عوارض معلف شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز