بیش‌از ۲ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۳۷۲۱
بیش‌از ۲ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۹۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقیان موادمخدر خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های«سراوان» و « مهرستان» با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر، از سوی اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی این ۲ شهرستان به مرکز کشور دست یافتند.

او افزود: در این رابطه تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» با اقدامات تخصصی و رصد منطقه، شب گذشته یک تیم از این باند مسلح را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا در منطقه «کوه سفید» شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهر «گشت» بودند، شناسایی و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

او بیان کرد: در نهایت با اقدام به موقع ماموران، ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۷۱۶ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف و ۴۳ تیر فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، بامداد امروز نیز ماموران انتظامی شهرستان «مهرستان» یک تیم دیگر از این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا در محور«مهرستان- کافه بلوچ» در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

او بیان کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس، خود را در محاصره ماموران انتظامی ‌دیدند با تیراندازی، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام متقابل و عکس‌العمل سریع تکاوران پلیس خودروی آن‌ها توقیف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷۷ کیلو و۹۳۰ گرم تریاک به‌همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۳۵ تیر فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این عملیاتها در مجموع ۲ تن و ۹۴کیلو و۷۸۰گرم مواد افیونی کشف شد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز