نایب رئیس مجلس:

جوانان هلال احمر شایسته خدمت رسانی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۳۷۹۸
جوانان هلال احمر شایسته خدمت رسانی هستند
آیین آغازین طرح ملی رفیق خوشبخت ما با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان آیین آغازین "طرح ملی رفیق خوشبخت ما" گفت: سردار قاسم سلیمانی مدافع مظلومانی بود که به طرز وحشیانه ای کشته می شدند. او حامی بی پناهان بود و شهرهای مختلف عراق و سوریه را نجات می دهد و جوانان را در این عرصه هدایت می کرد.

او افزود: امروز انسان ها بیش از طبیعت خود را نابود کرده اند. باید این مسئله ریشه یابی شود که به چه علت این اتفاق رقم می خورد. امروز شیطان به عنوان دشمن بشریت به دنبال این است تا انسان ها را قربانی کند. تمام جنگ افروزان عالم امروز یاران شیطان هستند که انسان ها را به قتل می رسانند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز باید جهان را از وسوسه شیطان نجات داد. امروز باید از خودمان شروع کنیم تا گرفتار وسوسه های شیطان نشویم و زیاده خواه نشویم. امروز این افراد زیاده خواه هستند که به دیگران ظلم می کنند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امروز جوانان در هلال احمر نیز با ایثارگری به دنبال رفع مشکلات مردم هستند و با تمام توان ضرورت دارد به آن ها خدمات رسانی شود. 

او در پایان گفت: امروز مطمئن هستم بسیاری از جوانان که اقدام به کمک رسانی به مردم می کنند خود در شرایط دشواری زندگی می کنند و با این که خود در سختی هستند اما مردم اولویت آن ها بوده و ایثارگرانه زندگی می کنند پس این جوانان لایق توجه هستند و ما این کار را انجام خواهیم داد.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز