قتل برادر با ضربه چهارپایه

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۸
قتل برادر با ضربه چهارپایه
ساعت 12 ظهر شنبه 13 دی، مأموران کلانتری 151 یافت آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک مردی در بیمارستان خبر دادند.

به گزارش برنا؛ به دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد؛ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد 66 ساله به‌نام خسرو برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود اما با وجود تلاش کادر درمان وی جان باخت. بنابراین باتوجه به مشکوک بودن مرگ مرد میانسال تحقیق از خانواده او آغاز شد.

 پسر خسرو در حالی که عمویش را در مرگ پدر مقصر می‌دانست به مأموران گفت: پدرم سال‌ها در خانه موروثی که متعلق به مادرش بود زندگی می‌کرد تا اینکه عمویم گفت می‌خواهد خانه را بسازد و پدرم باید آنجا را تخلیه کند. سر همین مسأله با همدیگر به اختلاف خوردند و روز 24 آبان، در جریان یک درگیری عمویم پدرم را کتک زد و با چهارپایه به سر او کوبید. پدرم بشدت مصدوم شد که او را به بیمارستان منتقل کردیم.

او ادامه داد: به خاطر این موضوع از عمویم شکایت کردیم و پرونده‌ای در کلانتری داریم؛ چند روزی از بستری شدن پدرم گذشته بود که او از بیمارستان ترخیص شد، اما خیلی زود دوباره حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم. این بار درمان  مؤثر واقع نشد و پدرم جان باخت حالا هم من عمویم را در مرگ پدرم مقصر می‌دانم و از او شکایت دارم.

به دنبال اظهارات پسر جوان، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و تحقیق از برادر مرد میانسال را صادر کرد.

نظر شما