سرازیر شدن ۵۵۰۰ متر مکعب خاک به گود پرخطر منطقه۵

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۴۹۲۰
مریم تراشی با اعلام خبر ایمن سازی گود پرخطر در محله سازمان برنامه شمالی گفت: این گود پرخطر پس از 10 سال و با اقدام شبانه روزی عوامل این ناحیه در کمتر از یک هفته و با استفاده از 5500 متر مکعب خاک ایمن سازی خواهد شد.

به گزارش برنا؛ مریم تراشی، شهردار ناحیه4 با اشاره به تخریب بنای غیر ایمن در مجاورت این گود گفت: از سالهای گذشته، بنای غیر اصولی در مجاورت این گود توسط برخی افراد ایجاد شده که از آن به عنوان محل اسکان موقت استفاده میکردند که با تاکید شهردار محترم منطقه مبنی بر ایمن سازی گودهای پرخطر، اخطار لازم به ساکنان داده شد و پس از تخلیه محل مورد نظر این آلونک و بنای غیر اصولی تخریب و عملیات ایمن سازی گود پرخطر 900 متری آغاز شد.

شهردار ناحیه4 با اشاره به ایمن سازی این گود پرخطر افزود: 10سال پیش در یک عرصه 7 هزار متری  با هدف ساخت مجموعه ای برای اسکان تمام کارگران منطقه5 عملیات حفاری گود 900متری در عمق 6متر آغاز و به دلیل بروز برخی مشکلات از جمله معارضین در مراحل اولیه متوقف ماند و گود به صورت ناایمن رها شد.

تراشی با اشاره به تعیین تکلیف این گود تصریح کرد: ایمن سازی این گود خواسته چندین ساله شهروندان و شورایاران محله سازمان برنامه بوده و یکی از نقاط بی دفاع شهری را ایمن سازی کرده است. امیدواریم پس از اجرای این عملیات تردد در این نقطه از شهر به سهولت انجام شده و مشکلات موجود مرتفع گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز