اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۵۲۵۴
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

رییس سازمان غذا و دارو :

بیشترین مراجعه ها به ناصرخسرو برای ترک اعتیاد و سقط جنین است/ اخبار واکسن را تنها از زبان وزیر بهداشت بشنوید/ زمان طلایی برای تزریق واکسن آنفلوآنزا گذشته است/ هر گونه تعلق واکسن به مجلس نیازمند بررسی معاونت بهداشت

نشست خبری محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

کیانوش معتقدی:

ایران سرزمین کتیبه های فراموش شده/بیشترین تخریب کتیبه ها در منطقه 12 است/30 درصد کتیبه های مستندنگاری تهران تخریب شده است/ از دست رفتن کتیبه ها به خاطر آلودگی هوا

پژوهشگر حوزه معماری و هنر اسلامی با اشاره به وضعیت اسفناک کتیبه های تاریخی گفت: طی چند سال اخیر در تهران به قدری کاشی کاری و کتیبه های تاریخی تخریب و سرقت شده اند که حساب آن از دست ما خارج شده است. در سال 94 یک کتاب به نام کتیبه های نستعلیق تهران منتشر کردم و پس از 5 سال 30 درصد کتیبه هایی که در تهران مستندنگاری کردم دیگر وجود خارجی ندارند که یا شکسته شده اند و یا به سرقت رفته اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری:

انتقال داده‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی به صندوق بازنشستگی کشوری الکترونیکی می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از الکترونیکی شدن انتقال داده‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی به این صندوق در آینده نزدیک خبر داد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران:

ارتقای کیفیت بنزین منجر به کاهش آلودگی هوا شد+فیلم

محمد رستگاری با تاکید بر اینکه اقدامات شرکت نفت کمک بسزایی به بهبود کیفیت هوا کرده است، گفت: اقداماتی که شرکت نفت انجام داد و کیفیت بنزین را از یورو 2 به یورو 4 ارتقا داد سبب شد تا آلودگی هوای تهران ظرف مدت یک سال از 44 درصد به 30 درصد برسد و دیگر هیچگاه فراتر از 30 درصد نرفت.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران هشدار داد:

هزینه سنگین «بازنشستگی پیش از موعد» برای دولت فعلی و بعدی

سید رضی حاجی آقامیری گفت: «پیامدهای اجرای طرح «بازنشستگی پیش از موعد» در ایران از منظر کارشناسی مشخص نیست و ما نباید به دنبال طرح‌هایی باشیم که در دیگر کشورها اجرا می‌شود، بدون این‌که بستر لازم برای اجرای آن در داخل دیده شود».

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا:

تهیه واکسن کرونا در دستورکار ستاد ملی کرونا قرار دارد/ ۴۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۴۳ شهر در شرایط نارنجی قرار دارند

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا گفت: طبق آخرین آمارها ۴۰۱ شهر کشور در وضعیت زرد و ۴۳ شهر هم در شرایط نارنجی قرار دارد که سیاست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تبدیل شهرهای نارنجی به زرد و زرد و به سفید است.

برنا گزارش می دهد؛

قربانی زورگیری در تهران به کما رفت/زورگیر: در حالت عادی نبودم

زورگیری خشن در خیابان سعدی تهران منجر به کما رفتن قربانی شد.

مدیر مرکز مشاوره اندیشه مهر:

اقدام معاونت جوانان در آموزش به مشاوران مراکز، عالی است/جوانان تصور درستی از مراجعه به مشاور ندارند/مشکلات جنسی فقط توجیه برای طلاق است

ربابه نوری گفت: دعوت به همکاری از مشاوران و ارائه آموزش به آنها یکی از نقاط قوت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری 183 نفر در حوزه قمار با گردش مالی 500 میلیارد تومان/فروش دارو در فضای مجازی جرم است/ برخورد با اشاعه فرهنگ اوباش گری در فضای مجازی

سردار حسین رحیمی از دستگیری تعدادی از متهمین حوزه شرط بندی، اسکیمر و جعل کارت های بانکی و مترو خبر داد.

وزیر میراث فرهنگی:

میراث فرهنگی با بی مهری بودجه ای مواجه است/ شناسایی سکونت در آوج از ماقبل تاریخ/ بازگرداندن 48 خشت هخامنشی به ایران/ گسترش بوتیک هتل؛ به زودی

مراسم اعطای لوح ثبت شهرها و روستاهای ملی سال 99 با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار شد.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی ۶۰۷۳ بیمار جدید/ جان باختن ۱۱۰ بیمار کووید۱۹ در کشور

سیما سادات لاری گفت:از دیروز تا امروز ۱۵ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

محمد مهدی تندگویان خبر داد:

افزایش آمار ازدواج در سال 99 / کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق در زنجان/ پرداخت 5 هزار میلیارد تومان وام ازدواج تا پایان 99

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در سال 99 از پرداخت 5 هزار میلیارد تومان وام ازدواج تا پایان 1399 خبر داد.

برنا بررسی می‌کند؛

آلودگی هوا؛ مازوت یا دود ماشین/ چه کسی متهم سرطانی کردن هوا است؟

تشدید آلودگی هوای تهران در فصل سرد موضوع تازه‌ای نیست اما بروز این وضعیت در روزهای که محدودیت‌های کرونایی منجر به کاهش ترددخودروها شده، ابهاماتی را درباره علت آن و استفاده از مازوت ایجاد کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز