تشکیل مدرسه مجازی برای سوادآموزی بزرگسالان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۵۴۵۸
تشکیل مدرسه مجازی برای سوادآموزی بزرگسالان
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: بحث استقرار نظام آموزش بزرگسالان و فعالیت در آموزش بزرگسالان را ازسوی وزارتخانه این موضوع در حال پیگیری از سازمان امور اداری و استخدام کشور هستیم.

به گزارش برنا؛ بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان با دستور جلسه بررسی بیانات مقام عالی وزارت و تقسیم کار برای عملیاتی شدن مطالبات وزیر برگزار شد.

شاهپور محمدزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در آغاز جلسه با صلوات بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جلسه را آغاز کرد و گفت: امروز روز گزینش است و این روز را گرامی می دارم و همچنین در آستانه سالروز قیام 19 دی مردم قم هستیم که سر آغاز انقلاب اسلامی ایران شد این روز را گرامی می داریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: از حضور صمیمی آقای وزیر ممنون هستیم که به مناسبت هفته سوادآموزی به خانه خود آمد و مدافع سر سخت سوادآموزی در وزارتخانه نیز خود او است و همواره سازمان را پشتیبانی می کنند.

محمد زاده افزود: اگر آقای وزیر از کار راضی نباشد صریح بیان می کند. بیانات ایشان در مورد سوادآموزی فصل الخطاب است. و همه ما تلاش کنیم مطالبات ایشان را اجرائی کنیم. سه موضوع مهم را مطرح کرد 1- بحث استقرار نظام آموزش بزرگسالان و فعالیت در آموزش بزرگسالان را مطرح کرد و ازسوی وزارتخانه این موضوع در حال پیگیری از سازمان امور اداری و استخدام کشور است. 2- دومین خواسته او ایجاد مدرسه مجازی است و خواستگاه این کار را در حوزه بزرگسالان و سوادآموزی دانست و تلاش می کنیم که این کار به نحو احسن انجام شود. 3- سومین خواسته نیز، مدرسه محور شدن سوادآموزی است که بایدبطور روشن و واضح بیان شود، لذا تاکید می شود جهت تحقق خواسته های وزیر برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و همه ما تلاش کنیم تا به مرحله عمل برسد.

محمدزاده در ادامه به دادن پاسخ مناسب و به موقع به استانها تاکید کرد و در این جلسه موارد ذیل بعنوان تصمیمات متخذه ، مورد تصمیم گیری قرار گرفت: 1- طی جلسه ای با حضور واحدهای تخصصی نسبت به شکل گیری غرفه فروش برای تولیدات یادگیری محلی تصمیم سازی شود. 2- کار گروهی با محوریت معاونت امور آموزشی برای عملیاتی نمودن مدرسه محور شدن سوادآموزی و مدرسه مجازی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد. 3- کار گروهی با محوریت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برای عملیاتی نمودن استقرار نظام آموزش بزرگسالان و سوادآموزی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد. 4- کار گروهی با محوریت دفتر پژوهش و محتوای آموزشی برای عملیاتی نمودن تولید محتوای الکترونیکی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد . 5- به منظور بهره مندی از ظرفیت کارشناسی نظام پیشنهادات سازمان فعال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز