تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب تهران

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۶۰۷۰
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب تهران
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از رفع تصرف 40 هزار مترمربع از حریم رودخانه غربی کرج در منطقه "بابا سلمان" شهرستان شهریار به ارزش 400 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار کیوان ظهیری اعلام کرد: در پی شکایت اداره آب شهرستان شهریار مبنی بر تصرف غیرقانونی حریم و بستر رودخانه غربی کرج در بابا سلمان شهریار، توسط افرادی سودجو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های میدانی مشخص شد افراد سودجو با تصرف40 هزار مترمربع از حریم رودخانه غربی کرج در بابا سلمان شهریار به ارزش تقریبی 400 میلیارد ریال، اقدام به دیوار کشی و با خاک ریزی وسیع و گسترده و به کارگیری ادوات راه سازی، مشغول تسطیح رودخانه بوده و قصد تغییر کاربری آن را داشتند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق این پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی ادله و مستندات کافی را در خصوص تصرف غیرقانونی حریم رودخانه توسط این افراد را جمع آوری و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

او اظهار داشت: در این عملیات که تیمی از پلیس آگاهی استان و نماینده حقوقی اداره آب و فاضلاب شهریار حضور داشتند با تخریب دیوار و موانع، حریم و بستر رودخانه، رفع تصرف شد و دو نفر در این زمینه دستگیر شدند.

سردار ظهیری با اشاره به جمع آوری مدارک و مستندات لازم و محرز شدن جرم زمین خواری و ارسال پرونده متصرفان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهریار، تاکید کرد: پلیس با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی دست درازی کنند با جدیت برخورد می کند.

نظر شما