محور چالوس مسدود است/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۷:۴۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۸۰۱۵
محور چالوس مسدود است/ترافیک  سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران
ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین و در محدوده گرمدره نیمه سنگین است و همچنین ترافیک در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

به گزارش برنا؛ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد:

تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است و ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین و در محدوده گرمدره نیمه سنگین است و همچنین ترافیک در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

استان مازندران، محور چالوس، (حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن)، انجام عملیات عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر (از کیلومتر ۵ الی ۱۵)، از مورخ ۸ دی لغایت ۱۲ اسفند ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۷ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، محور فوق مسدود بوده و تردد ازمحور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

استان مازندران، محور هراز، محدوده‌های (تونل‌های سد، وانا، تکاور و زیار باغ)، انجام عملیات تعمیر، و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل (از کیلومتر ۲۵ تا ۹۵)، مورخ ۲۱ دی ۹۹ از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد، محور فوق مسدود بوده و تردد ازمحور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد – پلدختر مسدود هستند.

محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال مسدود هستند.

نظر شما