مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت در سامانه سجام ثبت‌نام کنند

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۸۱۳۴
مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت در سامانه سجام ثبت‌نام کنند
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از مددجویان دارای سهام عدالت زیر پوشش این اداره کل خواست برای احراز هویت و دریافت کُد بورسی در سامانه سجام ثبت نام کنند.

به گزارش برنا؛ فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این ثبت‌نام برای مددجویانی است که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌ و یا تاکنون به سامانه سهام عدالت مراجعه نکرده‌اند.

او اظهار کرد: تمام مددجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به نشانی sejam.ir به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام و دریافت کُد اقدام کنند، زیرا دریافت سود آتی سهام عدالت و تعیین تکلیف آن منوط به ثبت نام در این سامانه است.

او همچنین در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه سجام، گفت: دارندگان سهام عدالت در مرحله اول باید با وارد کردن تمامی اطلاعات خود در سامانه ثبت نام نمایند تا اطلاعات هویتی آنها کنترل و تایید شود و بعد از تایید، پیامک پیگیری را از طریق شماره تلفنی که اعلام نموده اند، دریافت نمایند.

اواضافه کرد: برای ثبت‌نام در سامانه سجام کُد ملی، یک خط تلفن و شماره شبا یکی از بانک‌های فرد صاحب حساب ضروری است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

بیش از ۱۶۴ هزار مددجوی زیرپوشش بهزیستی استان کرمانشاه است که از این تعداد ۴۲ هزار نفر دارای معلولیت در زمینه جسمی حرکتی، روانی، شنوایی، بینایی و گفتاری هستند.

اکنون ۶۷۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه از مجموع یک میلیون و ۴۴۵ هزار نفر سهام دار، روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

همچنین در استان ۵۳ درصد از افراد روش مستقیم و ۴۷ درصد آنها روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

نظر شما